הרשויות החרדיות מתייצבות לצד דרעי: השבת – יום מקודש

איתי גדסי No Comments on הרשויות החרדיות מתייצבות לצד דרעי: השבת – יום מקודש

יו"ר פורום הרשויות החרדיות, ראש עיריית ביתר עלית מאיר רובינשטיין, משגר מכתב חריף ליו"ר השלטון המקומי, בו הוא מוחה על דברי הנאצה של ביבס שכינה את השבת – חושך. 'השבת היא יום מקודש לעם היהודי כולו'

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבת היא מלזעוק: לאחר ההתקפה הפרועה של יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס כנגד שר הפנים אריה דרעי, בגלל אי הסכמתו לפתיחת עסקים בשבת בחמש ערים בישראל, שלא לצורך. מתייצבים היום (שני)  חברי פורום הרשויות החרדיות בישראל לצידו של שר הפנים ומחזקים את ידם.

יו"ר הפורום ראש עיריית ביתר עלית שיגר מכתב חריף ליו"ר השלטון המקומי חיים ביבס על רמיסת כבוד השבת.  המכתב נשלח בשם ראשי הערים החרדיות – במחאה על דבריו נגד השבת.

במכתב כותב רובינשטיין: "אמירתך כי "לא אתן לאף גורם פוליטי לגרור אותנו לימי חושך", הינה חמורה מאין כמותה. שבת אינה "חושך". מלבד היותה יום מקודש לעם היהודי, הינה מושג סוציאלי שהעניקה היהדות לאנושות כולה"

לדברי ראש עיריית ביתר ויו"ר פורום הרשויות החרדיות מאיר רובינשטיין, "חובתנו כנציגי ציבור חרדים למחות על הדברים החמורים הללו, כמו גם לעמוד לימינו של שר הפנים הרב אריה דרעי, במאבקו למען שמירת צביון השבת בארצנו".



0 תגובות