תחרות הוגנת: 'שופרסל' תבטל את הסדרי הבלעדיות שמנעו תחרות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תחרות הוגנת: 'שופרסל' תבטל את הסדרי הבלעדיות שמנעו תחרות

    הממונה על ההגבלים העסקיים, הגיע היום להסכמה מול חברת 'שופרסל' בו היא תבטל את הסכמי הבלעדיות של הסניפים ברחבי הארץ, בנוסף 'שופרסל' נקנסה בסכום של 9 מיליון ש"ח עקב אי קיום 'חוק המזון'

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופרסל לא לבד: חברת 'שופרסל' תבטל מידיית את כלל הסכמי הבלעדיות של כלל סניפיה בארץ ומעתה יוכלו לפתוח, רשתות שיווק מתחרות, חנויות מזון, פירות וירקות ומאפים, חנויות בסמיכות לסניפי שופרסל ברחבי הארץ, בנוסף חברת 'שופרסל' קיבלה קנס כספי בסך 9 מיליון ש"ח על אי קיום חוק המזון.

    היום (שני) הממונה על ההגבלים העסקיים וחברת 'שופרסלק הגיעו להסכמה על ביטול הסדרי הבלעדיות בשטחי הרשת, ההסכם מנע מחברות מתחרות לפתוח סניפים בסמוך ל'שופרסל', ההסכם היה נחתם בין מנהלי הקניונים בארץ ובעלי המתחמים בהם 'שופרסל' פתחה סניפים.

    במסגרת הצו, 'שופרסל' תבטל כליל את ההסדרים האנטי תחרותיים, תוך שישה חודשים, מדובר ב-180 הסדרים. ב-25 סניפים חדשים ש'שופרסל' עתידה לפתוח תינתן לה האפשרות לעשות הסדר דומה לטווח של 3 שנים, אח"כ יתבטלו כלל ההסדרים, לאחריהם החברה לא תוכל עוד לקיים הסדרים דומים בכלל.

    כזכור, לפני כשנה הגיעה הממונה על הגבלים עסקיים להסכמה על צו מוסכם עם סופר פארם לפיו נדרשה סופר פארם לבטל את כל הסדרי הבלעדיות להם הייתה צד, למעט מספר סניפים חריגים.



    0 תגובות