סרדינים על גלגלים: יוזמה להגשת תביעות נגד העומס באוטובוסים
בנצי לייזרוביץ 1 Comment on סרדינים על גלגלים: יוזמה להגשת תביעות נגד העומס באוטובוסיםלאחר שבירושלים צפיפות האוטובוסים הגיע לשיאים שטרם נראו – בכוונת תנועה ירושלמית לעורר הגשת תביעות משפטיות, כנגד חברות התחבורה ומשרד התחבורה
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי
- הגאון הרב אברהם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"
- פרשת אחרי מות | איך חוזרים לגבול?
- תזמון מושלם | פרשת אחרי מות
- פרשת אחרי מות | מדוע דווקא בארץ גושן?
תגיות
נסיעה מסוכנת: דרישה ציבורית להגשת תביעות משפטיות נגד העמסת נוסעים באוטובוסים המסכנים חיי אדם. נסיעה שיצאה לכיוון הכותל המערבי בשכונת "שמואל הנביא" שם המתינו המונים באחד מתשעת הימים והגיעו אוטובוסים קטנים ודחסו אנשים נשים וטף.
נהג מסויים שנדחסו עד הדלת ולא יכל לנסוע, הזמין משטרה וביקש להוריד מספר נוסעים בתחילת האוטובוס.
במכתב לראשי משרד התחבורה, כתב יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" הרב חיים מילר, "מהרסייך ומחריבייך מכם יצאו". יושבים פקידים במשרדים ממוזגים, מקבלים תלונות ועונים מה בא להם. לא אומר לי אף פעם פקיד, בכיר או זוטר, אני מבקש לבוא לשטח ולראות.
מילר כותב, דרור גנון שהוא סמנכ"ל בכיר לתח"צ במשרד התחבורה, כתב לפני מספר חודשים כי יצאה הנחייה לא לשלוח אוטובוסים קטנים בקו לכותל המערבי וחזור, אלא דו מפרקיים, ולמרות ההנחיה, עדיין מגיעים אוטובוסים קטנים ואף בתקופות עומס כתשעת הימים כפי שקרה במקרה האחרון.
למר דוד יוסף, מנהל אגף פיקוח ובקרה ורמת שירות בתח"צ במשרד התחבורה, כותב מילר, בשביל מה צריכים את האגף הזה, אם אין פיקוח, בקרה ורמת שירות בתחבורה ציבורית.
לא נעבור לסדר היום על נושא דחיסת נוסעים. אנשים, נשים וטף. כבהמות ומי שרוצה מתאר זאת כסרדינים.
על שר התחבורה, ומנכלית משרדו, להתפטר מתפקידם, כאשר הם כשלו כשלון חרוץ בכל הקשור לתחבורה הציבורית לאזרח הקטן ואינם מתחשבים בו, כאשר מצד אחד רוצים לעודד תחבורה ציבורית ומאידך מזלזלים בציבור הנוסעים בצורה גסה ומחפירה!!!
משרד התחבורה הזניחה במשך שנים רבות את ירושלים, הדבר היחיד שעשו זה גזירת אי הטענת רב קו באוטובוסים. והציבור…. שותק. אלא מה? אם ארגזי המפקד של שר התחבורה היו נוסעי התחבורה הציבורית הכל היה נראה אחרת!