אשר ל'קול חי: חייבים להתלכד סביב מועמד אחד חילוני או חרדי

מוטי סבן No Comments on אשר ל'קול חי: חייבים להתלכד סביב מועמד אחד חילוני או חרדי

הסאגה להצגת או אי הצגת, מועמד חרדי לראשות עיריית ירושלים נמשכת. ח"כ יעקב אשר אומר בראיון הערב: ההחלטות לזהות המועמד יתקבלו בשבועות הקרובים. כמו כן אשר הוסיף: גדולי ישראל לא קיבלו החלטה בעניין. יש בהצבת מועמד חרדי לא מעט סיכונים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבחירות לראשות עיריית ירושלים סוערות מתמיד בציבור החרדי, אין עדיין מועמד חרדי שהציג את מועמדותו, בהתחלה חשבו להתלכד סביב מועמד חילוני כמו במקרה ניר ברקת, אך לאחרונה העניינים מתחילים להתהפך.

חבר מועצת עיריית ירושלים יוסי דייטש בודק את האפשרות להציג את מועמדותו, בתוך כך גם חבר מועצת העיר מדגל התורה יצחק פינדרוס מעוניין גם הוא לבדוק את האופציות. ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין הערב על הסוגיא שהחליטו עד עכשיו לא להחליט.

ראש עיריית בני ברק לשעב ח"כ יעקב אשר אומר הערב במהדורה המרכזית לאבי מימרן: בעקבות לקחי העבר והפיצולים שהיו בירושלים, בכל תרחיש, היהדות החרדית חייבת להיות מאוחדת לחלוטין מאחורי כל מועמד שיוחלט עליו בין אם הוא חרדי בין אם לא, מעריך שההחלטות יתקבלו בשבועות הקרובים, מסכם אשר בראיון.

בהמשך הראיון, הסביר אשר את החשש להציב מועמד חרדי לירושלים: גדולי ישראל טרם קיבלו את ההחלטה האם יש צורך לקחת סיכון ולהריץ מועמד חרדי לראשות העיר ירושלים. צריך לקחת בחשבון את כל האפשרויות וכיצד יתנהל הציבור החילוני אם יתלכד סביב מועמד מסוים או לא.

בנידון של 'חוק הגיוס' אומר ח"כ אשר: למרבה האירוניה מי שיקבע אם הממשלה תמשיך או תתפזר הם שופטי הבגץ, אני מעריך שתהיה הארכה והשאלה לכמה זמן. ובמושב הבא יצליחו להכניס שינויים ותיקונים לקראת סיום החקיקה.



0 תגובות