מאין יבוא עזרי: השוטר שהפתיע את הרב בשעת לילה מאוחרת

    מוטי סבן 2 Comment on מאין יבוא עזרי: השוטר שהפתיע את הרב בשעת לילה מאוחרת

    רב הכנסת וידידו האישי נתקעים עם רכבם בשעות הלילה המאוחרות על כבישי העיר צפת. ניסיונות נואשים לקריאה לעזרה עלו בתוהו – עד שהגיע השוטר המיוחד

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עזרה בצרה: הסיפור מתחיל ביום חמישי ליל ר"ח אב, בדיוק בזמן שאנחנו ממעטים בשמחה ומציינים את חורבן הבית בגלל 'שנאת חינם', הסיפור שלנו שונה ומתעסק ב'אהבת חינם'. צפת, השעה כבר 24:30 רחובות צפת ריקים מאדם ומרכב. על כבישי העיר נוסע הרכב של הרב סנדר הוכמן המשמש כרב מזנון הכנסת הוא וחברו בנסיעה חזרה לירושלים.

    לפתע פנצ'ר בגלגל, משבית להם את הרכב והם מוצאים עצמם תקועים באמצע העיר ללא אפשרות להחלץ, הם מנסים לחפש עזרה מרכב חולף מאנשים באזור אך הכל שומם ושקט, אין ממי לבקש עזרה בשעה כזו בעיר הקודש, רוב האנשים בעיר כבר עלו על יצועם ונמים להם את שנת הליל.

    וכך חברו של הרב הוכמן מספר ל'קול חי' על הפנים היפות של שוטרי משטרת ישראל העושים מלאכתם נאמנה: "נתקענו עם פנצ'ר בגלגל בשעה מאוחרת מאד בצפת בדרך לירושלים, רכבים לא עברו באזור כך שלא יכולנו לקבל סיוע.

    הבעיה רק התגברה מספר החבר: שהמפתח שאיתו מסובבים את ציר הגלגל לא היה תקין, היה לנו מפתח אחר שלא התאים לסוג הרכב . בעצה משותפת החלטנו לחייג למשטרה ולבקש את עזרתם. בתחנת צפת השיבו לנו באדיבות כי אנו נמתין כמה דקות, השוטרים בדרך אלינו.

     WhatsApp Image 2018-07-16 at 21.22.09

    והנה מספר החבר של הרב בהתלהבות: באמת אחרי כמה דקות, מגיע אלינו שוטר מאד נחמד בשם ליאור אלחדד. השוטר ניסה לעזור בכל מיני דרכים, אך גם כאן הבעייה לא נפתרה כי כמו שסיפרתי המפתח שהיה מצוי ברכבנו לא היה מתאים לסוג הרכב.

    אם חשבתם שהשוטר התייאש, מספר וייסברג: טעיתם הוא אמר לנו שנמתין, השוטר לא פחות ולא יותר, נוסע חזרה לתחנת משטרה, משם הוא מביא עוד כלים נוספים בניסיון לחלץ את המפתח המתאים לרכב. שהתחיל ליאור השוטר לטפל שוב בגלגל, ביקשנו לעזור לו לאחר שמצא את המפתח המתאים לצירי הגלגל.

    WhatsApp Image 2018-07-16 at 21.22.07

    השוטר ליאור אלחדד היקר, התעקש ואמר בנחרצות: תנו לי לעשות לבד, זה בסדר. ואכן לבד ללא עזרה, ליאור מחליף לנו את הגלגל לאחר שאנחנו במשך שעתיים תמימות תקועים על כבישי צפת ללא עזרה.

    החבר של הרב הוכמן מסיים את סיפורו המופלא, בברכת הודיה: אנו מלאי הערכה למשטרת צפת ולשוטר המיוחד ליאור אלחדד, שעזר וסייע לנו בשעת לילה כה מאוחרת. אלו הפנים היפות של משטרת ישראל, שלא סתם שמה לנגד עיניה -לסייע לאזרח.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין. תמיד השוטרים הטובים הם אלחדד, שרעבי, אזולאי, וקנין. אף פעם לא שמענו ששוטר בשם רבינוביץ', כץ, וכו' יצא מכליו לעזור לאחרים. שווה בדיקה