צעדי ענישה לחמאס: אין הכנסת סחורות פרט לתרופות ומזון בסיסי

קובי פינקלר No Comments on צעדי ענישה לחמאס: אין הכנסת סחורות פרט לתרופות ומזון בסיסי

לאור התקפות הטרור של חמאס, שר הביטחון בהתייעצות יחד עם הרמטכ"ל החליטו: אין כניסת סחורות לרצועה. דובר חמאס: ישראל מונעת כניסת מזון

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאור המשך התקפות הטרור מרצועת עזה, בהם בוחר חמאס בשיגור רקטות אל עבר ישראל, המשך הפרחת בלוני תבערה אל יישובי עוטף עזה. הוחלט בישראל כי חלק מסל העונשים שישראל תנקוט כנגד חמאס – הם אי הכנסת סחורות לרצועה כולל מזון שיאושרו רק באופן פרטני.

שר הביטחון אביגדור ליברמן הוציא הודעה לתקשורת על החלטתו בעניין: לאור המשך נסיונות הטרור מצד ארגון הטרור חמאס, החליט שר הביטחון, מר אביגדור ליברמן, בהתייעצות עם ראש המטה הכללי, על סגירת מעבר כרם שלום להכנסת דלק וגז עד ליום ראשון הקרוב. המעבר ימשיך להעביר מזון ותרופות שיאושרו באופן פרטני.

בהמשך ההודעה מוסיף שר הביטחון גם ענף הדיג בעזה, ינקט ו נגדו צעדי ענישה: כמו כן הוחלט על צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה מטווח של שישה מיילים ימיים לשלושה מיילים ימיים.

בתגובה אומר יו"ר ועדת תאום הכנסת הסחורות לרצועה ראא'ד פתוח: "הצד הישראלי עדכן אותנו כי מעבר כרם שלום ייסגר להכנסת כל סוגי הסחורות למעט תרופות וציוד רפואי בכפוף לצורך". – לדברי הדובר, גם מזון לא ייכנס.



0 תגובות