פרישת אזולאי: "ההיסטוריה תזכור את השר לטובה"

    איתי גדסי No Comments on פרישת אזולאי: "ההיסטוריה תזכור את השר לטובה"

    במרכז ליב"ה מגיבים לפרישת השר דוד אזולאי מוועדת העתיקות העתידה לדון באשרור מתווה הכותל ואומרים: "אנחנו מחזקים את השר אזולאי בפרישתו מהועדה, על שגילה נאמנות פעם נוספת לערכי הנצח של עם ישראל ולקדושת שריד בית מקדשנו"

    אזולאי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע פרישתו של השר אזולאי מהועדה לאתרי עתיקות שמיועדים לתכלית דתית נמסר ממרכז ליב"ה: "אנחנו מחזקים את השר אזולאי בפרישתו מהועדה, על שגילה נאמנות פעם נוספת לערכי הנצח של עם ישראל ולקדושת שריד בית מקדשנו, ולא הסכים ליטול חלק בנסיונות לאשר את העבודות ברחבה הדרומית לטובת הרפורמים".

    עוד הוסיפו בליבה: "ההיסטוריה תזכור את כבוד השר, שברגע האמת ניצב לימין הכותל, נשמע לרחשי הלב של העם בישראל ומנע את האישור היום של שיפוץ והרחבת הרחבה הדרומית של הכותל. פרישתו של השר, המצטרפת לפרישתם של השרות רגב ושקד ולסירובה של השרה גמליאל להצטרף לועדה, לאור הסערה והקריאה הציבורית, מעיד יותר מכל על העמדה הברורה של העם בישראל – למנוע כל מעמד לרפורמים בכלל ועל יד הכותל המערבי בפרט".

    בליב"ה פנו לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרו: "אנו מצפים שגם ראש הממשלה, שכבר הצהיר בעבר שכל מטרתם של הרפורמים במתווה הכותל היא רק לקבל הכרה במדינה, יעצור את הנסיונות לתת מתנות לאלו שמשתפים פעולה עם תנועות השמאל הקיצוני וה-BDS ופועלים באופן גלוי נגד המדינה ונגד ראש הממשלה עצמו", לשון תגובתם.



    0 תגובות