אחרי הביקור החם בישראל: קנצלר אוסטריה מתפנה לעשות עסקים עם אירן

מוטי סבן No Comments on אחרי הביקור החם בישראל: קנצלר אוסטריה מתפנה לעשות עסקים עם אירן

רק סיים את ביקורו בארץ הקודש ובתעוזה רבה ביקר בכותל המערבי בניגוד לעמדת אירופה | קנצלר אוסטריה יחתום השבוע עם נשיא איראן, על הסכמים כלכלים בין אוסטריה לאירן למרות הסנקציות האמריקניות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ידיד אמת? קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ ביקר בישראל לפני כשלושה שבועות, הביקור הוגדר כהצלחה והתקבל בצורה חמה ולבבית, אז נתניהו כינה אותו "ידיד אמת". במהלך הביקור עשה סבסטיאן ביקור נועז בכותל המערבי, דבר שרוב מנהיגי העולם נמנעים ממנו. בשיחות איתו הוא טען שהממשלה שלו הכי פרו ישראלית שהייתה אי פעם באוסטירה.

אך כאן הידידות מקבלת תפנית חדה, קנצלר אוסטריה אמור מחרתיים (חמישי) לחתום עם נשיא איראן חסן רוחאני על הסכמים בין המדינות, בתחומי המים והתחבורה, ההסכמים יחתמו במסגרת ביקור רשמי של נשיא איראן באירופה, במהלך הביקור נשיא אוסטריה ינאם בפני קהילת אנשי עסקים במטרה לעודד השקעות וקשרים כלכליים עם איראן.

הנשיא רוחאני יוצא לאחר כשלוש שנים לביקור ראשון באירופה, ויבקר גם בשוויץ. הביקור נעשה למרות הצהרתו הברורה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי חברות אירופאיות שיעשו עסקים עם איראן יהיו תחת הסנקציות הכבדות של ארה"ב.

לא ברור מה מביא את קנצלר אוסטריה, לעמוד מול ארה"ב בזמן שהיחסים האישיים והכלכלים יפגעו כתוצאה מהמהלך שהרווח הכלכלי שלו לא גדול? דבר אחד בטוח: נתניהו לא יכנה אותו ידיד אמת יותר.



0 תגובות