אזולאי: "הבעיה בחוק הגיוס – מכסות ויעדים; כרגע ההוראה היא להתנגד"

עמית דניאל No Comments on אזולאי: "הבעיה בחוק הגיוס – מכסות ויעדים; כרגע ההוראה היא להתנגד"

חבר הכנסת ינון אזולאי תוקף את חוק הגיוס ואומר כי "ההנחיה כרגע היא להתנגד לחוק; אנחנו אמונים על דבריהם של גדולי ישראל" • על חוק הגיור של דרעי: "החוק יובא בהסכמה; השר דרעי עובד על כך" • וגם: החוק שישים קץ לדוחו"ת דוכני חב"ד

ח"כ ינון אזולאי צילום: נועם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) שוחח עם אפרים דוד במהדורת הבוקר והתייחס לחוקים העומדים על הפרק ומצבה של תנועת ש"ס.

באשר לחוק הגיוס, אומר אזולאי, "ההוראה שקיבלנו כעת היא להתנגד לחוק. אנחנו קשובים לנשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן".

אזולאי אומר כי "הבעיה בחוק היא המכסות והיעדים", אך למרות זאת, אומר אזולאי, "לא אנחנו קובעים, אלא גדולי הדור".

בנוגע למתווה הגיור שהוצג על ידי השר לשעבר משה ניסים, מתווה שהותקף בשדרה הרבנית בישראל, אומר אזולאי: "זה לא חוק הגיור, זה חוק הזרמים. הוא לא קשור ליהדות".

כשהונח מתווה הגיור לפתחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר השר דרעי כי הוא יקדם את החוק שלו מתוקף סכמותו כשר הפנים. אזולאי אומר כי השר דרעי עמל על קידום החוק "יו"ר התנועה מקדם את חוק הגיור שלו. הוא היחיד שמוסמך להגיש חוק גיור מתוקף סמכותו כשר פנים. הוא אמר לנו שהחוק יובא לאחר הסכמה ועל זה הוא עובד עכשיו".

בעת האחרונה, מגיעות ידיעות על הגשת דוחו"ת לדוכני חב"ד הפועלים ברחבי הארץ להגברת המודעות היהודית ולזכות יהודים במצוות תפילין וקריאת שמע. בכוונת ח"כ ינון אזולאי, להגיש חוק שיסדיר את מעמד הדוכנים, כך שלא יצטרכו לעבור הליך בירוקרטי, "אני מגיש חוק שיסדיר את דוכני חב"ד וכל הנושא של תשמישי קדושה במרחב הציבורי" אמר בשידור. "אין צורך שהם יצטרכו לעבור הליכים בירוקרטיים והסדרה. יהיה הליך הסדרה לכולם".

במהלך השיחה, התייחס אזולאי למצבה של ש"ס בקרב הקהל המסורתי והחרדי ולנושאים נוספים.

האזינו:



0 תגובות