גורר רגליים: הדיון במתחם "התחנה" שיזמו החרדים, הוחרם ע"י ליאון

    איתי גדסי 3 Comment on גורר רגליים: הדיון במתחם "התחנה" שיזמו החרדים, הוחרם ע"י ליאון

    הערב יתקיים דיון חשוב במועצת העיר ירושלים, על הפרק – סגירת מתחם התחנה בשבת | דיון שיזמו נציגי הציבור החרדי, בעקבות הדיון יוגש ערער על האישור שינתן וביטולו בעקבות כך | חבר מועצת העיר משה ליאון, תקף את הדיון, שלדבריו: שמוביל לשיסוי בין המגזרים והודיע כי הוא מחרים את הישיבה

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) אמורה להתקיים ישיבה מיוחדת של מועצת העיר "ירושלים" על הפרק דיון על אישור פתיחת מתחם התחנה בשבת, בעקבות כך תוגש ערער בה העירייה תחזור בה מאישור הפתיחה בשבת ותאסור את פתיחתו בשבת קודש, מזמין הדיון הוא יו"ר דגל בירושלים יצחק פינדרוס.

    מנגד חבר מועצת העיר משה ליאון, שמתומדד לראשות העיר, גורר רגלים ותוקף את הדיון, והוא מודיע כי יחרים את הדיון, לדבריו: הוועדה הפכה להיות כלי לשיסוי בין המגזרים.

    בתגובה לדיון אומר היום משה ליאון: "לצערי, מועצת העיר הפכה לקרקס חסר משמעות. נציגי ציבור, שטובת העיר ירושלים אינה בראש מעייניהם – הפכו את מליאת המועצה לבימת שיסוי בין המגזרים והאוכלוסיות השונות בעיר כחלק מקמפיין פוליטי.

    כפי שאמרתי בישיבות קודמות, בכוונתי לשמור על הסטטוס קוו ועל האחדות בין הציבורים השונים. שום תועלת ממשית לתושבי ירושלים לא תצא מהדיון המפלג שיתקיים הערב, ולכן לא אטול בו, ובדיונים דומים מסוג זה חלק, עד לכינון מועצת העיר בראשותי, שתדע לטפל בהידברות וברגישות רבה בסוגיות החשובות לירושלים תוך שמירה על הסטטוס קוו".

    צריך לזכור כי רוב הציבור החרדי תמך במשה ליאון בבחירות הקודמות, אך בעקבות החרמתו את הדיון היחסים בין משה ליאון לציבורי החרדי עלולים להוביל לקרע, סגירת מתחם התחנה בשבת, היא מטרה חשובה לכלל הציבור החרדי בעיר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אני הצבעתי עבור ליאון כפי הוראת הרבנים – אך הפעם לא אעשה את זה שוב אא"כ הרבנים שוב יגידו – מה שלא נראה…..

    2. 2

      רק פינדרוס מועיל והוא התותח והלואי שיהיה ראש העיר