לא חנית בונוס קיבלת: בניין ממשלתי ללא חניות ייתן בונוס לבאים באוטובוס

    מוטי סבן No Comments on לא חנית בונוס קיבלת: בניין ממשלתי ללא חניות ייתן בונוס לבאים באוטובוס

    רק בישראל: בניין משרדים חדש שנבנה לטובת קריית הממשלה, בנה רק שליש מהחניות הנצרכות לעובדי הבניין. הפתרון: תוספת תשלום חודשי לבאים לעבודה ללא רכבם הפרטי

    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלמאות הישראלית שוברת שיאים: בניין חדש של קריית הממשלה הוקם בירושלים ואמור להיות מאוכלס לקראת השנה הבאה, הבעייה היא שהבניין הולך לשמש כאלף עובדים אך המדינה שבנתה את הבניין, בנתה רק 350 חניות, מה יעשו שאר העובדים? נחשוב אח"כ למה לחשוב על פתרונות מראש.

    המומנה על השכר במשרד האוצר, הוא האיש שישב לשבור את הראש בניסיון למצוא פיתרון לבעייה וכרגיל שהמדינה מפשלת המדינה משלמת. הממונה מציע, כי כל בעל רכב שלא יגיע ארבעה עד חמישה פעמים בחודש עם רכב למשרד יתוגמל בבונוס של 500 ש"ח במשכורת, התוספת יכולה להגיע עד 6.000 ש"ח בשנה.

    בבנין ג'נרי 2 העתיד להיות מאוכלס בקרוב, מקווים כי העובדים יעדיפו נסיעות משותפות עם עמיתיהם לעבודה או תחבורה ציבורית, דבר שיחסוך זיהום אוויר, פקקים בחנייה ןחיפוש חנייה במשך זמן רב.

    ההסתדרות הורתה ל-600 עובדים שלא לעבור לבניין החדש עד למציאת פיתרון הולם בשבילם. הבונוס שמתווסף למשכורת הוא בערך המחיר אותו תצטרך המדינה לשלם על חניונים אזוריים וחנייה בצמוד לבניין.



    0 תגובות