הפינוי האלים נמשך: "תפוח מערב" מתרוקנת מיושביה

    אריאל שרפר No Comments on הפינוי האלים נמשך: "תפוח מערב" מתרוקנת מיושביה

    נמשך הפינוי בתפוח מערב: החל משעות הלילה המשטרה מפנה את תושבי תפוח מערב והנערים שבאו לשהות עם המשפחות בעת הגירוש | לטענת התושבים, המשטרה מסרבת לאפשר טיפול רפואי לנער שנפצע בראשו מאלימות השוטרים

    כוחות בפינוי תפוח מערב צילום: באדיבות המצלם
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם בשעה זו ממשיכים מאות שוטרים לנסות ולהשתלט על בני הנוער המתבצרים בתפוח מערב במחאה על הרס הגבעה. מפגינים ששהו במקום מדווחים כי השוטרים לא נושאים תגי זיהוי, מונעים מצלמים ואנשי תקשורת להגיע למקום, נכנסים לבתים שכלל לא מיועדים להריסה ללא צווים ומפעילים אלימות נגד בני הנוער ששוהים במקום.

    התושבים מדווחים כי המשטרה מסרבת לאפשר לנער שנפצע בראשו מאלימות השוטרים לקבל טיפול רפואי. ראש מועצת שומרון פנה לאלוף הפיקוד, בבקשה לאפשר לנער שנפצע בראשו לקבל טיפול רפואי.

    בנוסף, שוטרים רבים פרוסים סביב הישוב תפוח ולא מאפשרים להגיע לישוב. התושבים טוענים כי המשטרה מציגה צו שטח צבאי סגור האוסר על כניסה לישוב יצהר ואין לו כל קשר לישוב תפוח.

    בנוסף, דווח כי מספר הנערים שנפצעו מהאלימות הקשה שמפעילה המשטרה במקום עלה לחמישה כאשר אחד מהם פצוע בראשו. על רקע האלימות דורשים התושבים ממפכ"ל המשטרה להורות על הפסקת האלימות הקשה של השוטרים נגד המפגינים.

    מהמשטרה נמסר: "נמשך פינוי 10 המבנים במאחז תפוח מערב בהתאם להחלטת בית משפט. השוטרים ולוחמי מג"ב הפועלים במאחז נתקלו באלימות והתנגדות אקטיבית וחריגה שכללה השלכת חומר שגרם לצריבה בעיני השוטרים, אקונומיקה, ידוי מקלות, ביצים וחפצים אחרים לעבר הכוחות. החל מהבוקר נפצעו 11 שוטרים מאלימות שהופעלה כלפיהם ועד כה נעצרו 6 חשודים בגין תקיפות שוטרים והתפרעויות אלימות".

    יצוין כי בתיעודים הרבים שיצאו מהזירה לא נראים המקלות והביצים אותם מתארים במשטרה, אך אלימות שוטרים, בהחלט נראית.



    0 תגובות