יוצא לקרב: דרעי החליט להציב מועמד לראשות העיר אלעד

    מוטי סבן No Comments on יוצא לקרב: דרעי החליט להציב מועמד לראשות העיר אלעד

    לאחר המפלה בבחירות האחרונות לראשות עיריית אלעד, היו ספקות לגבי התמודות נוספת של ש"ס בבחירות הקרובות | אריה דרעי לא מרים ידיים ומכריז על התמודדות של ש"ס לראשות העיר והצבת מועמד חדש בעיר.

    13:08
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on "שיר השירים": הרב שלמה רוזנשטיין ונפתלי קמפה מתכוננים לשבת חול המועד | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך סוף השבוע האחרון לאחר המון התלבטויות ולאור ההתפתחויות האחרונות בעיר אלעד, החליט יו"ר ש"ס אריה דרעי כי תנועת ש"ס תריץ מועמד ספרדי מטעמה שיתמודד על ראשות העיר אלעד.

    העיר אלעד מזוהה כעיר של תנועת ש"ס מיום הווסדה כל ראשי העיר היו מטעם תנועת ש"ס, אך מאכזבות חוזרות ונשנות מתפקודה של העיר שהלכו וגדלו והמרמור גדל, עד למערכת הבחירות האחרונה אז ההתמודדות הייתה הסוערת ביותר שידעה העיר אלעד.

    ישראל פרוש הציב את מועמדותו לראשות העיר וקיבל תמיכה מקיר לקיר בתקווה שזה יביא את השינוי המיוחל לעיר ואכן הוא נבחר. הדבר היווה מפלה קשה לתנועת ש"ס שם יש לתנועה רוב ברור בין תושבי העיר, ש"ס קיבלה את ההפסד ונכנסה לקואליציה של ראש העיר ישראל פרוש.

    בימים אלו התלבטו לא מעט במטה מפלגת ש"ס, ביחס לסיכויי הזכייה בבחירות הקרובות לראשות העיר, שוב מועמד שתציב ש"ס יצטרך להתמודד מול ראש העיר ישראל פרוש, האם הציבור יחזיר לש"ס את הכסא המיוחל, חלק מן החששות היו, מפלגות חדשות שיכנסו לקלחת הבחירות ויפלגו את עיר עוד יותר.

    לבסוף החליט יו"ר ש"ס אריה דרעי הולכים הכח למירוץ כיבוש ראשות העיר מחדש, בש"ס ישקיעו מאמצים כבירים להחזיר את ראשות העיר לתנועה, ממה שהתפרסם מטעם ש"ס נראה כי דרעי יציב מועמד חדש לראשות העיר ולא מנבחרי הציבור הנמצאים כיום ברשימה.

    לקראת הבחירות תנועת ש"ס תפיל את כל כובד משקלה באלעד, עבודות הכנה מאסיביות, קמפיינים מושקעים והבאת בולדוזרי שטח לעבודת חריש עמוקה מבת לבית, דרעי לא מוכן שהעיר תלקח שוב מיידיו.



    0 תגובות