אדלשטיין לשגריר קוריאה הדרומית: "פגישת טראמפ – צעד אדיר"

איתי גדסי No Comments on אדלשטיין לשגריר קוריאה הדרומית: "פגישת טראמפ – צעד אדיר"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש עם שגריר דרום קוריאה בישראל, והביע בפניו סיפוק מפגישת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורודן צפון קוריאה קים ג'ונג און

טראמפ וקים היום צילום: צילום מסך CBNS
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע פגישת הפסגה בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לרודם צפון קוריאה, קים ג'ונג און, נפגש היום (שלישי) יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, עם שגריר קוריאה הדרומית בישראל.

"קוריאה הדרומית מאוימת בידי קוריאה הצפונית", אמר אדלשטיין, "וישראל מאוימת בנשק גרעיני בידי איראן. עלינו לשים לזה סוף. אני מקווה שההסכם עליו חתמו היום טראמפ וקים יוביל לתהליך דומה גם באיזורנו".

יו"ר הכנסת התייחס בפגישה להסכמות שנחתמו הבוקר בין הנשיא טראמפ למנהיג קוריאה הצפונית קים ג׳ונג און ואמר: "זה צעד אדיר לא רק עבור קוריאה הדרומית אלא עבור העולם כולו. זה יהיה תהליך ארוך אבל התוצאה שלו עשויה להיות מהפכנית. לפני כמה שנים לא יכולנו לדמיין שמשטרים מהסוג הזה יוותרו על נשקם וכוחם, וכולי תקווה שהתהליך הזה שמתחיל היום ייצר רצון לתהליכים דומים במזרח התיכון".

אדלשטיין הוסיף: "כשביקרתי בסיאול לפני כעשור, נדהמתי לגלות שלאזרחים הייתה תקווה ממשית לנירמול היחסים ואפילו שלום עם שכניהם הצפוניים. אז אלו נראו לי תקוות שווא, אבל נראה שטעיתי. כולי תקווה שתושבי קוריאה הדרומית יזכו לשקט שהם משוועים לו כבר שנים".



0 תגובות