מחיר שמירת המסורת בצבא: אי קידום מפקד מצטיין

    מוטי סבן No Comments on מחיר שמירת המסורת בצבא: אי קידום מפקד מצטיין

    תא"ל עופר וינטר מי שהיה מפקד הצנחנים ב"צוק איתן" ומוערך ע"י מפקדיו ופקודיו, לא קודם בסבב המינויים החדש בצה"ל | הערכות הם, כי בעקבות הפרסום על חלוקת דף התפילה לפקודיו במלחמה, יש מי שמעוניין לחסום את קידומו

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה במערכת הביטחון ובצה"ל לאחר שהתפרסם שמות המינויים החדשים בצה"ל באופן בולט נעדר מהם תא"ל עופר וינטר המכהן כיום כראש מטה פיקוד מרכז. וינטר הנחשב לאחד מטובי הלוחמים בצה"ל נעצר קידומו ממה שנראה בגלל אמונתו הדתית.

    תא"ל עופר וינטר, שהיה מפקד חטיבת גבעתי, עלה לכותרות בץתקשורת במהלך מבצע צוק איתן בשנת 2014 לאחר שפרסם דף קרבי שכלל תפילה לאלוקי ישראל, "היה נא מצליח דרכנו, אשר אנו הולכים ועומדים להילחם למען עמך ישראל כנגד אויב המנאץ שמך".

    מפקדים בכירים במילואים שפיקדו על וינטר והיו מפקודיו, מבקרים בצורה חריפה את אי קידומו בצה"ל, הוא מגדולי הלוחמים המבריקים בצה"ל הם אומרים, וינטר יזם מבצעים ייחודיים, לצה"ל אסור לוותר עליו בשום אופן.

    כפי הנראה אומרים כי עצירת קידומו של וינטר הם בגלל הפוליטזציה שהשתלטה על צה"ל, אסור גם לומר תפילה מסורתית בצבא? רק בגלל שזה לא מצא חן בעיני כמה פרשנים עגמומים בתקשורת? האם המטכ"ל עובר לדום שהתקשורת מדברת? חייבים לקדם את הלוחמים הטובים ללא שיקולים זרים.

    מדובר צה"ל נמסר: "דיוני השיבוץ של מפקדים בצה"ל מנוהלים ומסוכמים בצורה מקצועית ועניינית על ידי הרמטכ"ל ובהשתתפות אלופי המטה הכללי"

    "היום סוכמו ויועלו לאישור שר הביטחון – שיבוציהם של קצינים בדרגת תא"ל בהם גם מפקדי אוגדות, קצינים מצטיינים מחוד החנית והלחימה שיובילו את צה"ל בשנים הקרובות".

    "כל אמירה אחרת או נסיון לשוות לתהליך מימד מגזרי- הוא מגוחך, שקרי וחסר כל אחיזה במציאות"

     

     

     

     



    0 תגובות