ניצחון לשר אלקין: יוכל להישאר בתפקידו

    איתי גדסי No Comments on ניצחון לשר אלקין: יוכל להישאר בתפקידו

    משרד המשפטים קיבל את עמדתו של השר אלקין והבהיר כי בניגוד לפרסומים מוטעים בתקשורת השר אלקין יוכל להמשיך בתפקידו ולא יצטרך להתפטר מכהונתו כשר ירושלים, אך יחד עם זאת יחולו עליו מגבלות פרטניות לגבי התנהלות משרדו.

    אלקין צילום: ישראל ברדוגו
    8:31
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חיזבאללה שיגר נ"ט להר דב, צה"ל תקף בתגובה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת הפיטורין הגיע לסיומה: לאחר הכרזתו של השר לענייני ירושלים זאב אלקין כי ירוץ לראשות העיר ירושלים, פנה השר אלקין ביוזמתו עוד ביום חמישי שעבר למשנה ליועמ"ש דינה זילבר, על מנת לסכם כיצד לפעול על פי חוק במהלך הקמפיין. השניים נועדו היום (א) לבקשת השר יחד עם היועצים המשפטיים של שני המשרדים ונציגים נוספים של משרד המשפטים.

    המשנה זילבר דחתה על הסף את הפרסומים האחרונים על הצורך בהתפטרות השר אלקין, וקיבלה את עמדתו של השר שהוא יוכל להמשיך ולכהן כשר ירושלים והמורשת, תוך התחשבות כמובן במגבלות רגילות שחלות בתקופות הבחירות לכנסת או לרשויות מקומיות. סוכם שבתקופה הקרובה המגבלות יסוכמו בצורה פרטנית בין היועצים המשפטיים של המשרדים, משרד המשפטים והשר.

    במשרד המשפטים אמרו: כי בפגישה שהתקיימה היום בין השר אלקין למשנה ליועמ"ש, עו"ד דינה זילבר, ובהשתתפות היועצים המשפטים למשרדי ירושלים והגנת הסביבה, סוכם כי אין מניעה בהמשך כהונתו של אלקין כשר ירושלים על אף שהוא מתמודד על ראשות העיר, אך שיש לסכם על המגבלות שיחולו על השר בצורה פרטנית בתקופת הבחירות.



    0 תגובות