אבי גבאי בסיור בעוטף עזה: אני לא יוצא מחוזק

איתי גדסי No Comments on אבי גבאי בסיור בעוטף עזה: אני לא יוצא מחוזק

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, הגיע היום לביקור מיוחד בעוטף עזה במהלך דבריו תקף את הממשלה והשרים המגיעים לבקר את תושבי העוטף: לא מחזק אותי לראות את בני עמי רצים לממדים, ולא מחזק אותי הכאב של החקלאים שרואים עפיפונים שורפים את פרי עמלם.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שפוליטקאים שונים ניסו לעלות הצעות שונות ומשונות לפיתרון המשבר מול רצועת עזה והמלחמה עם חמאס, מירוץ הפוליטקאים לכיוון עוטף עזה נמשך, יו״ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, הגיע היום (ראשון) לסיור מיוחד בקיבוץ כיסופים בעוטף עזה ותקף את הפוליטקאים מימין:

‏‏הקלישאה של פוליטיקאים אומרת שבאנו לחזק ויצאנו מחוזקים. אני לא יוצא מחוזק. לא מחזק אותי לראות את בני עמי רצים לממדים, לא מחזק אותי לחשוב על הנזקים הנפשיים שנגרמים כתוצאה מכך, ולא מחזק אותי הכאב של החקלאים שרואים עפיפונים שורפים את פרי עמלם.

גבאי הוסיף לדבר על הפיתרון ההומניטרי ברצועה עזה שהיא למעשה תביא את הפתרון המדיני בטחוני, לדבריו:

התכנית שלנו למנוע את הסבב הבא תואמת את התפיסה של הצבא שהקבינט מפחד להחליט לגביה. היא כוללת יצירת תקווה בצד השני באמצעות פרוייקטים של תשתיות מים חשמל וביוב שהעולם מוכן לממן, אזורי תעשיה בגבול, מתן אפשרות לעזתים לצאת לעולם דרך ירדן ולמבוגרים שקיבלו אישור לעבוד בישראל. כך ההטבות מגיעות לאזרחים ולא לחמאס.



0 תגובות