אהוב על הבריות: נפטר הבה"ח משה שיינברגר ז"ל מביתר עלית

ישראל בן צבי No Comments on אהוב על הבריות: נפטר הבה"ח משה שיינברגר ז"ל מביתר עלית

בהלוויה מרובת דמעות וכאב הלך לדרכו האחרונה הבה"ח משה שטיינברגר ז"ל | אביו הספידו בדמעות: הניח תפילין בהידור רב בכוחות על אנושיים | ידידו חונא דייטש דיבר עם "קול חי" על חייו של מוישי בשנים האחרונות: וישי שיינברגר היה צדיק במלוא מובן המילה והיה מקפיד על קלה כבחמורה, מקפיד על קריאת שמע בזמנה ועל תפילות במניין, איש של חיוך שלמרות כל הסבל אותו עבר בחייו תמיד החיוך היה משוך על פניו ותמיד חיפש היכן יוכל לעזור לאחרים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבית החולים הדסה הר הצופים הלך היום (חמישי) לעולמו הבחור היקר מושי שיינברגר (25) תושב ביתר עילית לאחר שסבל כל חייו ממחלה קשה. כארבעים ושמונה שעות לפני פטירתו בעודו שוכב בבית החולים במצב קשה הגיע העסקן ואיש החסד חונה דייטש יחד עם צוות של זמרים ונגנים ובהם הזמר ארי היל לשמח אותו במיטת חוליו.

אביו של מוישי הרה"ג רבי מרדכי דוד שיינברגר יבלח"א מחשובי תלמידי ישיבת מיר הספיד את בנו בבכי מר בהלוויה וסיפר על התעקשותו של בנו מוישי ז"ל לקיים את מצוות הנחת תפילין בהידור רב ולמרות שלעיתים הדבר היה קשה מבחינה פיזית בכל זאת התאמץ בכוחות עילאיים מעבר לכוחות אנושיים.

העסקן ואיש החסד חונה דייטש שהיה ידידו הטוב של מוישי בשנים האחרונות וארגון עשרות קומזיצים יחד עם מוישי מספר בשיחה עם 'קול חי' כי הב' מוישי שיינברגר היה צדיק במלוא מובן המילה והיה מקפיד על קלה כבחמורה, מקפיד על קריאת שמע בזמנה ועל תפילות במניין, איש של חיוך שלמרות כל הסבל אותו עבר בחייו תמיד החיוך היה משוך על פניו ותמיד חיפש היכן יוכל לעזור לאחרים.

על חביבותו ועל אהבת הציבור אליו ניתן היה לראות מכמות האנשים הרבה שעטפה אותו והסתובבה סביבו כל העת, אחיו של מוישי המוכרים בעיר ביתר עילית בתחום החינוך והבניה היו תומכים בו כלכלית ופיזית כל העת והיו דואגים לו להסעות ללימודים ולחברותות בבתי כנסת שונים בעיר ומחוצה לה, כך גם תושבים רבים בעיר שהיו קרובים אליו ונהנו ללמוד אתו ולשוחח עמו בהוויות העולם.

בשנה האחרונה החליט לעשות הכנסת ספר תורה והתרים לשם כך נדיבי עם, למרות מחלתו הקשה ולמרות הקושי הפיזי הכרוך בכך הצליח לגייס את הסכום ולקיים הכנסת ספר תורה ברוב עם לבית כנסת בעיר ביתר עילית.
הלווייתו יצאה מבית ההלוויות שמגר בירושלים לעבר הר המנוחות שם נטמן כשמאות מכריו וחבריו מלווים אותו בדרכו האחרונה בלוויה רווית דמעות.

היום (חמישי) כאמור השיב את נשמתו לבוראה והוא בן עשרים וחמש שנים בלבד. ת.נ.צ.ב.ה.
כל אחיו שמוכרים בביתר עלית עסקנים ואנשי עסקים תמכו במשך עשרים וארבע שעות תמכו בהו ומסרו את נפשם בטיפול בו.

צפו: בחונא דייטש מגיע לשמח את מוישי ז"ל בביה"ח:



0 תגובות