עשרות אלפים טיילו בשומרון

    אריאל שרפר No Comments on עשרות אלפים טיילו בשומרון

    מעל 50,000 מטיילים בחג בשומרון. האתרים הפופולאריים: המרפסת של המדינה, נחל קנה והר כביר

    יוסי דגן
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצה אזורית שומרון מסכמת בסיפוק את עונת התיירות של חול המועד פסח. מעל 50,000 בני אדם הגיעו לטייל במהלך חול המועד בשלל אתרי התיירות בשומרון. המטיילים הרבים פקדו את היקבים, המעיינות הגנים הלאומיים והצימרים ברחבי השומרון.

    האתרים שרשמו את מספר המטיילים הגבוה ביותר הם: המרפסת של המדינה עם 9,300 מטיילים, נחל קנה עם 8,500 מטיילים, ובמקום השלישי הר כביר שם הגיעו המטיילים גם ליקב ולהיחשף לנוף עוצר הנשימה על הר כביר עם 5,400 מטיילים.

    במהלך החג ציין הישוב מבוא דותן בצפון השומרון 40 להיווסדו ואירח 2,500 בני אדם שנהנו מסיורים בליווי שחקנים לשאנור הציורית, חדר בריחה הפעלות ועוד. במרפסת של המדינה התקיים מופע שקיעה, ובשומרון העתיקה התקיימו סיורים מופעים ועוד.

    סה"כ מספר המטיילים הנכנס לשומרון הכפיל את עצמו לעומת שנים קודמות.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן הביע שמחה על הדברים ואמר: "השומרון ממשיך לפרוח לא רק במושגים של בנייה אלא גם בתיירות ומהווה מוקד משיכה הולך ומתעצם למטיילים מהארץ ומהעולם. הציבור הישראלי מבין שיש כאן כר נרחב ומרתק בו ניתן להנות מנוף יוצא דופן, מאתרי תיירות ייחודיים ומאתרי היסטוריה ומורשת שאין דומים להם בארץ. אנחנו נמשיך להשקיע בתיירות ולהביא את כל עם ישראל לשומרון".

    בתיירות שומרון כבר נערכים לתיירות הקיץ הקרבה ומזמינים את הציבור להגיע בשבועות הקרובים לצפות בפריחת אירוס השומרון הנדיר ולהמשיך לטייל ברחבי השומרון הפורח.



    0 תגובות