דגן: "לא נהיה אזרחים סוג ב'"

    אריאל שרפר No Comments on דגן: "לא נהיה אזרחים סוג ב'"

    ראש מועצת שומרון בתגובה על דוח מבקר המדינה: "לא אזרחים סוג ב. קורא לאוצר להקצות משאבים כדי לשפר את האכיפה ביו"ש על הכבישים"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגיב על פרסום דו"ח מבקר המדינה הטוען כי נפגעה יכולת ההרתעה והאכיפה של רשויות אכיפת החוק ושל מחוז ש"י בפרט כנגד נהגים פלסטינים בשל מחסור במשאבים.

    לדבריו: "אנחנו לא נהיה אזרחים סוג ב' שוטרי מחוז ש"י עושים עבודת קודש אולם חסרים תקנים. אני קורא לאוצר להקצות את התקציבים הנדרשים כדי לאפשר למשטרת ישראל לעשות את עבודתה גם ביו"ש. להגדיל לאלתר את מס שוטרי התנועה ביו"ש. לשפר את התשתיות. לקחת בחשבון הן בנושא האכיפה והן בנושא התשתיות את המס העצום של בני האדם המתגוררים במרחב זה. כולל הערבים. לצערי דוח מבקר המדינה הוא רק קצה הקרחון של ליקויי האכיפה ביהודה ושומרון. לנתונים הללו מצטרפים נתונים על מספר קטן של שוטרי תנועה בשומרון עד כדי גיחוך. פי 3.5 פחות פר אוכלוסייה ממספר שוטרי התנועה בפתח תקווה לשם דוגמא. ופי 93 (!) פחות פר קמ"ר".

    דגן אמר כי ישנם "ליקויים חמורים בתשתיות והתעלמות מכמות האנשים שנוסעת על הכבישים בין אם הם ערבים ובין אם הם יהודים. את המחיר על אוזלת היד הזו. שילמו ומשלמות משפחות בשומרון. מספיק שנזכיר את משפחת ליפניק והילדים המתוקים אורי ורואי שכבר לא יראו אור יום ונקטפו בתאונה קשה על הכבישים הללו מול עבריין תנועה ערבי שברגע הרס הן חיי המשפחה וחייו שלו. דמנו לא יהיה הפקר. אנחנו מבקשים מהגורמים הרלוונטים להקצות את המשאבים כדי שהמשטרה תוכל לעשות את תפקידה גם ביו"ש ומודה למבקר המדינה על העלאת הנושא לסדר היום הציבורי".



    0 תגובות