משפחת אברך זכתה בהגרלה הרביעית של תנובה

    עפר גדנקן 2 Comment on משפחת אברך זכתה בהגרלה הרביעית של תנובה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את שיחת הטלפון המבשרת על הזכייה בהגרלה השבועית, הרביעית במספר, במבצע 'תנובה' "הזכייה של הבית", קיבל , אברך בכולל "קדושת יצחק" באלעד, באמירה "תודה להקב"ה". הזכייה בהגרלה הרביעית בשווי 5,670 ₪.

    לזוג ההורים – 5 ילדים, בן ו-4 בנות, כולם תלמידים במוסדות חינוך תורני. אם המשפחה עובדת כגננת בגן ילדים בפתח תקוה והאב, כאמור, שוקד על התורה בכולל.

    לשאלה של מי היה הרעיון להשתתף במבצע, ענה ללא היסוס: "אנחנו בבית אוכלים רק ממוצרי תנובה למהדרין. אנחנו והילדים אוהבים את הטעם הטוב של 'תנובה'. כאשר 'תנובה' הכריזה על המבצע מיהרנו להשתתף בו בתקווה שנזכה. תודה להקב"ה שזכינו" – חזר ואמר.

    2
    ההגרלה הרביעית התקיימה ביום ראשון, כד באדר והמעטפה שעלתה בגורל הייתה אחת המעטפות שהגיעו למוקד המבצע. על-פי תקנון המבצע, כל מעטפה מרגע הגעתה למוקד המבצע, משתתפת בכל ההגרלות אלא אם כן זכתה באחת מעשר ההגרלות השבועיות. גם מעטפה שעלתה בגורל וזיכתה את שולחה בזכייה השבועית – משתתפת בהגרלה הגדולה של מליון ₪ לרכישת דירה. אין הגבלה על מספר המעטפות שניתן לשלוח. ככל ששולחים יותר מעטפות מגדילים את סיכויי הזכייה. מבצע "הזכייה של הבית" יימשך עד לי"ד באייר וההגרלה הגדולה בה ניתן לזכות במליון ₪ לרכישת דירה תתקיים ביום שני, ז בסיוון. פרטים ועדכונים בטלמסר 03-3739999



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אפשר לחשוב שהם זכו בלוטו
      למה לפרסם פרטים אישיים