ארדן: "אם ליברמן ימשיך כך, ניגרר לבחירות"

עמית דניאל No Comments on ארדן: "אם ליברמן ימשיך כך, ניגרר לבחירות"

השר גלעד ארדן סבור כי האחריות על הליכה לבחירות כעת מוטלת על כתפי שר הביטחון אביגדור ליברמן | וגם: העצמאות השלילית בליכוד, והאבסורד של ליברמן

השר ארדן וראש הממשלה נתניהו צילום: עמית שבי, פול
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לבטחון פנים גלעד ארדן (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס למשבר הגיוס ולאפשרות ההליכה לבחירות: "אני מאד מקווה שלא. אין סיבה לקצר ממשלה לאומית כזו בשנה וחצי. להבנתי הכדור נמצא אצל שר הביטחון. מנהיגי הציבור החרדי הגיעו לפשרה שמאפשרת את העברת החוק בקריאה הטרומית".

"לצערי אני שומע את שר הביטחון שמקצין עמדות ואומר שהוא יצביע כנגד עמדת הקואליציה וועדת השרים לחקיקה. אני יכול להבין את ראש הממשלה שלא מוכן לעבור תהליך התבזות של מספר חודשים שבו כל חבר כנסת יחליט מתי יהיה רוב ומתי לא. אי אפשר לנהל כך את המדינה".

"גם בתוך המפלגה שלנו, הליכוד, יש מספר חברי כנסת שמחליטים מה להצביע. יש לפחות שלושה כאלה. לכן ראש הממשלה רוצה לדעת שהוא יוכל להעביר החלטות חשובות בכנסת. אם עמדתו של ליברמן תימשך כפי שהוא מצהיר, זה יוביל לבחירות. אני קורא לשר הביטחון לנהוג באחריות".

לדביור: "האבסורד הוא, שכשליברמן הצטרף כשר ביטחון, המצב של חוק הגיוס היה פחות נוקשה מהחוק ששרת המשפטים מעבירה עכשיו".

על דברי שקד לקאהן מספר דקות קודם לכן באשר לאחריות נתניהו למשבר, אמר ארדן: "אני מניח שהיא רוצה לייצר תמריץ לראש הממשלה להתאמץ יותר. אני רואה את ראש הממשלה פועל בקדחתנות ורוצה לעשות מה שניתן כדי להמשיך את כהונת הממשלה. אני חושב שדברי שקד לא רציניים. כולנו אנשי המחנה הלאומי ואנחנו לא חושבים שלפיד או אבי גבאי ראויים להנהיג את המדינה. לא בדת ומסורת ולא בעקרונות הלאומיים".

לדבריו: "אני מאמין שגם אם ניגרר לבחירות, מכל עבר רואים את התמיכה בראש הממשלה ומעדותיו וגם בעמדות הליכוד ואני מקווה שבעזרת השם אם נגיע לבחירות, אני מעריך שעדיין הליכוד ימשיך להוביל את המחנה הלאומי".



0 תגובות