בנט: "תם עידן החסינות של ראש התמנון האיראני"

איתי גדסי No Comments on בנט: "תם עידן החסינות של ראש התמנון האיראני"

שר החינוך תוקף את איראן ואומר כי "תם עידן החסינות" וכי המאבק יהיה באמצעים מדיניים, כלכליים, מודיעיניים וסיכוליים | נתיב האבות: "נתניהו הודיע שלוקח אחריות" | ולמה הוא לא מבטל את המסעות לפולין?

נפתלי בנט צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת הבית היהודי ושר החינוך ח"כ נפתלי בנט, דיבר בפתח ישיבת סיעתו ואמר: "בסוף השבוע נפגעו ארבעה לוחמי צה"ל בְּפיצוץ מִטעַן על גֶדֶר-המערכת בגבול רצועת עזה. מכאן כולנו שולחים איחולֵי החלמה מהירה לחיילים ותקווה שישובו במהרה לשגרה. חמאס בעזה פועל בשליחות איראן, והוא לא לבד".

"מזו תקופה אנחנו מקדמים את דוקטרינת ראש התמנון, שבבסיסה התובנה שאיראן היא ראש התמנון ששולח זרועות של טרור ללפות את מדינת ישראל מכל עברינו. מזה 30 שנה אנו מקיזים את דם בנינו מול זרועות התמנון, בעוד שראשו מחוסן משום מה. זה פשוט לא הגיוני. אז אומר זאת בבירור: תם עידן החסינות של ראש התמנון האיראני".

בנט הוסיף ואמר: "מדינת ישראל תנהל מולה מערכה כוללת ורציפה באמצעים מדיניים, כלכליים, מודיעיניים וסיכוליים, ואם צריך – גם באמצעים נוספים. מי ששולח שליחים לפגוע באזרחי ישראל לא יֵשֵב לבטח".

באשר לחוק השואה הפולני ולסערת התבטאויותיו של ראש ממשלת פולין מתאוש מורבייצקי, אמר בנט: "במהלך השבת שוב נשמעו דברי הֵבֶל מטעם הממשל הפולני והעומד בראשו. האמת ידועה לנו: אף חוק או אמירה לא ישנו את פני ההיסטוריה הנוראה שהתרחשה על אדמת פולין. במהלך השבועיים האחרונים הגיעו אליי מאות פניות הקוראות לביטול מסעות הנוער לפּולין, על מנת כביכול להעניש, את פולין".

"שקלתי זאת לעומק והחלטתי להמשיך את המסעות לפולין. הפתרון כנגד הכחשת השואה הוא לימוד השואה. מטרת המסעות היא להנחיל את זִכְרון השואה, והן הכלי היעיל ביותר לכך היום.  ההכנות, הכרת חיי יהודי פולין, ומעל הכל – הביקור באושוויץ-בירקנאו הם ללא תחליף. אנחנו לא נעניש את עצמנו בשל התנהלות ממשלת פולין. המסעות הם התשובה לאלו המנסים לעוות את האמת".

בנוגע לפינוי הצפוי של שכונת נתיב האבות בגוש עציון אמר בנט: "שְעון החול לשכונת נתיב האבות הולך ומתקדם.  הבוקר התקיימה, לבקשתנו, פגישה של ראשי מפלגות הקואליציה בהובלתו של ראש הממשלה, על-מנת להאיץ את מתווה הפתרון. עוד היום על המדינה לבקש דחיית-ביצוע, על מנת לאפשר מַעֲבַר תושבים מדלת לדלת בלי תחנת ביניים ולצמצם את הפגיעה המיותרת במשפחות ובילדים. ראש הממשלה הודיע שהוא לוקח אחריות והובלה על התהליך, ואנחנו מודים לו על כך ונגבה אותו. במסגרת המתווה עלינו להוביל גם לְפתרון בטווח הארוך להסדרת יישוב הקבע ולא רק לפתרון הביניים. נמשיך לסייע בכל כוחנו".



0 תגובות