תקציב המדינה אושר בקריאה ראשונה

    איתי גדסי No Comments on תקציב המדינה אושר בקריאה ראשונה

    תקציב המדינה לשנת 2019 אושר בקריאה ראשונה ברוב של 61 חברי כנסת | ראש הממשלה לא נכח בהצבעה שהתקיימה שעות ספורות לאחר פרסום המלצות המשטרה כנגדו

    תקציב המדינה הקודם צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, סמוך לחצות הלילה, מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את תקציב המדינה לשנת 2019 והחוקים הנלווים לו ואת חוק ההסדרים כאשר 61 ח"כים תמכו לעומת 51 מתנגדים.

    שר האוצר משה כחלון הציג את התקציב בפתח הדיון ואמר: "התקציב שאני מציג לכם היום הוא התקציב החברתי השלישי שאנחנו מביאים במהלך הכנסת הנוכחית. התקציב הזה הוא המשך ישיר למהפכה החברתית שאנחנו מובילים בישראל בשנים האחרונות".

    לדבריו: "תקציב 2019 יכול להיות קל, אבל הוא לא יהיה קל, כי אנחנו נוסיף לאיפה שצריך בכדי להמשיך ולצמצם פערים. תקציב קל הוא תקציב לא טוב לחלשים ולא טוב לצמצום הפערים החברתיים. יחד עם התקציב הנוכחי נעביר כאן בסך הכל  5 שנות תקציב במהלך קדנציה אחת. זהו הישג חסר תקדים לממשלה, לכנסת ולכלכלה הישראלית. זה מאותת לעולם על יציבות ואיתנות של המשק הישראלי. זה מאותת לשווקים הבינלאומיים שלישראל יש ממשלה יציבה וכלכלה יציבה".

    "כבר מהתקציב הראשון, הצבנו לעצמנו את החזון החברתי בראש סדר העדיפויות הלאומי וכגורם המרכזי שקובע את סדר היום הכלכלי. חזון חברתי שוויוני ומוסרי. חזון כלכלי צודק, שקול ואחראי".



    0 תגובות