מוזר, מפתיע ופוגע • ביקור מודי ברמאללה \\ שלמה ריזל

    שלמה ריזל 2 Comment on מוזר, מפתיע ופוגע • ביקור מודי ברמאללה \\ שלמה ריזל

    ביקורו של ראש ממשלת הודו ברמאללה וחיבוקו עם יו"ר הרשות הפלסטינית עוררו אי אלו תהיות בקרב אזרחי ישראל באשר למדיניותה של הודו • פרשנות

    מודי בקבר ערפאת צילום: פלאש 90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוזר, מפתיע ופוגע – כך ללא ספק ניתן לסכם את ביקורו של ראש הממשלה ההודי נרנדרה מודי, אתמול בראמללה. וזאת למה? כי אחרי שהפך ליקיר הישראלים בהיותו ראש הממשלה ההודי הראשון המבקר בישראל, אחרי שסירב לבקר בראמללה בביקורו בארץ, ואחרי שנודע כאיש שרבע מיליארד המוסלמים בהודו חוששים ממנו, ובצדק, בשל העובדה ש-5,000 מהם נהרגו במחוז שבו כיהן כמושל, במהלך התפרעויות אלימות של הינדים – היה מצופה ממנו שינהג אחרת.

    אז נכון, ההודים מעולם לא היו ידידי ישראל והם הצטיינו בהצבעות נגדנו באו"ם באופן אוטומטי, כולל גם בהצבעה לפני כחודש בעניין ירושלים שהיתה כה חשובה לישראל, אבל נוסף לאישיות של מודי שכאמור קרובה יותר לישראל, מה שהכי הפתיע כאן היתה הצורה שבה הוא עשה זאת: החיבוקים והנשיקות עם אבו מאזן, כאילו מדובר באחד מידידיו הטובים, עוררו קבס. גם מילותיו על רב המרצחים יאסר ערפאת, אותו כינה "אחד המנהיגים הגדולים, שהיה חבר טוב של הודו" היה בהן כדי לגרום לאנשי משרד החוץ, כמו גם לאזרח הקטן לנוע באי-נוחות על כיסאותיהם.

    מודי מנסה כנראה להראות לעולם הערבי שהוא לא חד-צדדי ושלא כדאי לסמן אותו כפרו-ישראלי באופן מובהק, נוכח עסקאות ענק במדינות ערביות שהודו אמורה לחתום עליהם, אבל בצורה שבה הפגין זאת, היה טעם לפגם, מר כלענה.

    . . . .

    (קרדיט: פלאש 90)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חוץ מתמונה אחת עם אבו מאזן לא ראיתי עוד שום חיבוק…
      צריך לבדוק טוב עם עורך הכתבה בדק מה שהוא כתב כאן

    2. 1

      אני חושב שאתה סתם מגזים בתגובה סך הכל חנפנות בריאה