התגובות לפיגוע באריאל: "כרוניקה של טרור"

איתי גדסי 1 Comment on התגובות לפיגוע באריאל: "כרוניקה של טרור"

התגובות לפיגוע הקשה באריאל בו נרצח הקדוש הרב איתמר בן גל הי"ד: "עוד יום, עוד פיגוע. די! בארה"ב כבר שינו דיסקט הגיע תורנו. רק צעדים חד משמעיים שילמדו שהטרור לא משתלם ישנו את המציאות הנוראית שנכפית עלינו"

זירת פיגוע
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפיגוע הקשה באריאל. ח"כ ‏אורן חזן הגיב ואמר: "כרוניקה של טרור ידועה מראש שחייבת להיעצר עכשיו. העברת הכספים לרשות הפלסטינית שמופנים לטרור ולמחבלים בבתי הסוהר חייבת להיעצר. אני שולח תנחומים למשפחה ומחזק את אנשי כוחות הביטחון".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "עוד יום, עוד פיגוע. די! בארה"ב כבר שינו דיסקט הגיע תורנו. רק צעדים חד משמעיים שילמדו שהטרור לא משתלם ישנו את המציאות הנוראית שנכפית עלינו".

לדברי ח"כ סמוטריץ': "ביום א' הקרוב עולה חוק הריבונות על שטחי יהודה ושומרון לועדת שרים לחקיקה. אני קורא לראש הממשלה להצטרף למהלכים ההיסטוריים של נשיא ארה"ב ולשנות פרדיגמה, להחיל ריבונות ביהודה ושומרון באופן מיידי. תנחומיי מעומק הלב למשפחות הנרצח, כואבים אתכם".

קודם לכן, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד לפיגוע ואמר: "אנחנו שולחים תנחומים למשפחה. כוחות צה"ל נמצאים במרדף, ואנחנו נמצה איתם את הדין. אנחנו תמיד עושים את זה. אני שם את מבטחנו בכוחות הביטחון שעושים עבודה מצוינת".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הגיע הזמן שיעלו את הערבים על מטוסים כמו שעושים לפליטים ויפנו אותם או למדינה שלישית או לים מה שהכי קרוב