המחברת של רחל: הבדיקה שכולן חייבות לעבור

    רחל פסטג 1 Comment on המחברת של רחל: הבדיקה שכולן חייבות לעבור
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ובחרת בחיים.

    כשאת מגיעה לגיל 50 מעבר לחגיגות יום הולדת ולחשבון נפש, אם יש לך רופא משפחה טוב, הוא שולח אותך לעשות כמה בדיקות.. ממוגרפיה (הודו לה' עבר בשלום) בדיקות שגרתיות של לחץ דם, סוכר, ועוד אי אילו ערכים… ואז הרופא רוצה שתעשי קולונוסקופיה! בדיקה פולשנית ולא ממש נעימה. את דוחה פעם אחת ושוב… ומוציאה טופס 17 ואז דוחה לאחרי החגים, ומוצאת עוד אלף תירוצים!

    כשחני וינרוט האהובה נפטרה, מעבר לכל הקבלות הרוחניות שקיבלתי לעילוי נשמתה, הבטחתי לעצמי שאני לא דוחה יותר ואני יודעת שחני הייתה מכריחה אותי.

    ובחרת בחיים זה גם לעשות בדיקות שמצילות חיים!

    עשיתי קולונוסקופיה. הודו לה' הכל בסדר. וגם זה בכלל לא מובן מאליו. ואפילו ההכנה והמשקה של המוביפרפ בכלל לא היה נורא. עשיתי את הבדיקה במכון הגסטרו של מעייני הישועה בראשותו של פרופ' פיירמן צבי.. צוות נפלא מלא באמפתיה.. התקבלתי בדיוק בשעה שנקבעה ותוך זמן קצר הייתי אחרי.. הבדיקה עצמה נעשית בטשטוש כך שלא מרגישים כלום.

    בנות, זוהי בדיקה שמצילה חיים כפשוטו. ניתן בבדיקה לגלות פוליפים קטנים שמסירים אותם במהלך הבדיקה. אותם פוליפים עלולים להפוך לסרטן המעי שהוא אלים. ואם תגידו הכל משמים, אז גם הקב"ה מצווה אותנו ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.. הקב"ה מבקש מאיתנו לבחור בחיים!! יש לי חברה שאבא שלה נפטר בגיל 54 מסרטן במעי.. אם הוא היה עושה את הבדיקה בגיל 50, סביר שהוא עדיין היה איתנו!

    אם מישהו או מישהי אחת יחליטו בגלל הפוסט הזה ללכת להיבדק, והיה זה שכרי.. אני מוכנה לספר לתת לכם באישי פרטים נוספים, ואם יש מישהי שחוששת אני מוכנה ללכת איתה..

    בשורות טובות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רחל את פשוט חמודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני אוהבת אותך.!!