ממשיך להילחם בשבת • גבאי לזינגר: "השאר את העיר פתוחה"

    איתי גדסי 2 Comment on ממשיך להילחם בשבת • גבאי לזינגר: "השאר את העיר פתוחה"

    ממשיך להיאבק לשינוי צביונה היהודי של המדינה: אבי גבאי לראש עיריית רמת גן: "עשה את 'המעשה הנכון' – קורא לך לפעול לכך שגם רמת גן תישאר פתוחה בשבת"

    אבי גבאי
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, שוחח עם ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, וקרא לו לכנס בהקדם את מועצת העיר ולקיים הצבעה לאישור חוק העזר העירוני לפתיחת מרכולים בשבת.

    זו אינה השיחה היחידה אותה מקיים גבאי במאבקו כנגד קדושת השבת וצביונה היהודי של המדינה. בשבועות האחרונים גבאי שוחח עם ראשי ערים נוספים ביניהם רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, מוטי ששון, ראש עיריית חולון וחי אדיב, ראש עיריית הוד השרון.

    גבאי הביע תמיכה בפתיחת העיר בשבת וקרא לראשי ערים נוספות לחוקק חוקי עזר עירוניים שיאפשרו את פתיחת המרכולים בניגוד להצעת החוק של הממשלה.

    בדבריו מכביש גבאי את שר הפנים אריה דרעי ואומר: "תושבי רמת גן צריכים לחיות את חייהם כפי שהם רוצים ולא להיות בני ערובה של שר שיחליט עבורם אם בעיר שלהם יפתחו מרכולים בשבת או לא. אני מאמין בחופש של כל קהילה לקבוע את הכללים שלה ולהיאבק ולמחות על כך".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      א. שילך לעזעזל ב. בלי שבת מקור הברכה אין מדינה אין שלום אין ממשלה אין כלום ג. הוא אשכרה מטומטם לא משנה מה העיקר להיות בכתבות (סליחה על הביטוים בתגובה פשוט עקב המצב החמור שבו הוא נמצא הייתי חייב)(למרות שזה לא התקרב לחרפה שאנו (החרדים לדבר ה') אמורים להביע כלפי אדם שבועט בשבת במלוא העוצמה)הוא ממש 100%טמבל אפיקורס ועל פי ההלכה יינו יין נסך ומותר לדבר עליו לשון הרע בראשי חוצות להדיא

    2. 1

      ד. ה' ירחם עליו ויחזיר אותו בתשובה שלימה אמן