נתניהו: "השבועות הקרובים חשובים לשינוי הסכם הגרעין"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "השבועות הקרובים חשובים לשינוי הסכם הגרעין"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לשוויץ ואמר: "בין המנהיגים שאפגוש שם, יהיו גם נשיא צרפת וקנצלרית גרמניה; אומר להם שהשבועות הקרובים הם ההזדמנות האחרונה לנסות ולהכניס תיקונים אמיתיים ולא קוסמטיים, להסכם הגרעין המסוכן עם איראן"

    נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לפני זמן קצר עם המראתו לפורום הכלכלי בדאבוס: "אנחנו נפרדים עכשיו מסגן הנשיא פנס שנתן ביטוי יוצא מן הכלל לידידות העמוקה והחמה בין ישראל לארצות הברית. אנחנו נזכור תמיד את הנאום הנפלא והמאוד מרגש שלו בכנסת".

    "אני יוצא עכשיו לדאבוס, הפורום הכלכלי החשוב בעולם. אני אקדם שם את מעמדה של ישראל, שכבר התגבש, כמעצמה טכנולוגית עולמית. זה בא לידי ביטוי בביקור בשבוע שעבר בהודו, זה יבוא לידי ביטוי גם בפגישות שלי עם ראשי מדינות וראשי חברות עסקיות מן הגדולות בעולם".

    "הדבר הזה מסייע לנו להרחיב את המרחב הדיפלומטי שלנו, את הקשרים הביטחוניים והכלכליים, לטובת כלכלת ישראל, אזרחי ישראל וגם לביטחון ישראל".

    "בין המנהיגים שאפגוש שם, יהיו גם נשיא צרפת עמנואל מקרון וקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל. אני אומר להם שהשבועות הקרובים הם ההזדמנות האחרונה לנסות ולהכניס תיקונים אמיתיים, אמיתיים ולא קוסמטיים, להסכם הגרעין המסוכן עם איראן. בכל מקרה, עם הסכם או בלי הסכם, המדיניות שלנו היא למנוע את התחמשותו של המשטר הטרוריסטי באיראן בנשק גרעיני, דבר שיסכן אותנו, את המזרח התיכון ואת העולם כולו". אמר ראש הממשלה נתניהו.



    1 תגובות

    מיין תגובות