ברוך דיין האמת: הרב זאב קרוב זצ"ל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ברוך דיין האמת: הרב זאב קרוב זצ"ל

    ברוך דיין האמת: הרב זאב קרוב זצ"ל נפטר לאחר מאבק ממושך במחלה קשה | הלוייתו תצא מישיבת ההסדר בקרני שומרון

    הרב קרוב זצ"ל
    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך דיין האמת. הרב זאב קרוב זכר צדיק לברכה נפטר הבוקר לאחר מאבק ממושך במחלת קשה.

    הרב קרוב נודע כאיש חינוך במגזר הדתי לאומי ובמהלך חייו שימש בתפקידים חינוכיים. כיהן כראש ישיבת השומרון בקרני שומרון שנים רבות ולפני כן כיהן כר"מ בישיבת ההסדר ביישוב. הרב קרוב מסר הרצאות במוסדות חינוך רבים והיה אחד מראשי איגוד ישיבות ההסדר.

    בנו של הרב קרוב הוא יבדלט"א אהרן קרוב, הפצוע הקשה ביותר של מלחמת עפרת יצוקה.

    הלווייתו של הרב זאב קרוב ז"ל שנפטר הלילה תצא בשעה 13:30 מרחבת ישיבת ההסדר בקרני שומרון.

    באיגוד ישיבות ההסדר אמרו הבוקר "איגוד ישיבות ההסדר אבל על פטירתו של הרב זאב קרוב זצ"ל. מחנך, סופר ומרצה בחסד עליון שגידל דורות של תלמידים למען עם ישראל. הרב קרוב היה מנושאי תורת ארץ ישראל ודגל ישיבות ההסדר. איש של אמונה שלימד תורה גדולה וחינך את תלמידיו לחיים שלמים של שליחות. יהי זכרו ברוך".

    ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, ספד לרב זאב קרוב שהיה מוותיקי קרני שומרון ואמר: "לאורך כל חייו עסק בחינוך לצעירים ולמבוגרים. היה ר"מ בישיבת ההסדר ולאחר מכן שימש במשך כעשור כראש ישיבת השומרון אצלנו. כמו כן, היה דובר איגוד ישיבות ההסדר ואחד מראשי איגוד ישיבות ההסדר. בנוסף לכל אלו העביר סדנאות בנושא חינוך ילדים במקומות שונים בארץ. אחת מבנותי נחשפה להרצאותיו במסגרות הצבאיות שגם אליהן הגיע בתחום החינוך שכל כך אהב. צר לנו על האובדן וליבנו עם חיה רעייתו ועם ילדיו. יהי זכרו ברוך".

    שרת המשפטים איילת שקד אמרה: "הרב זאב קרוב היה מגדלור בציונות הדתית ששילב תורה ועשייה ציבורית כחלק בלתי נפרד זה מזו. הרב קרוב, אישיות בלתי רגילה, מחנך דגול, התמודד בצורה מעוררת כבוד עם פציעת בנו אהרון במבצע עופרת יצוקה, ועד הרגע האחרון לא מש מתחושת השליחות שליוותה אותו לאורך חייו. זכיתי לפעול לצדו בפעילויותיו הציבוריות וראיתי מקרוב את התמסרותו למען הכלל. יהי זכרו ברוך".



    0 תגובות