בני ברק נפרדה ממפקד מחוז תל אביב צ'יקו אדרי

איתי גדסי No Comments on בני ברק נפרדה ממפקד מחוז תל אביב צ'יקו אדרי

בעיריית בני ברק קיימו טקס פרידה למפקד מחוז תל אביב ניצב צ'יקו אדרי בהשתתפות ראש העיר זייברט, סגניו מנחם שפירא, אליהו דדון, ממ"ר דן מומי בוריה, ישראל דרנגר ואליהו ארנד.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שיתוף הפעולה בין המשטרה לבין עיריית בני-ברק בתחומי השיטור העירוני ובכל המישורים האחרים הוא הדוק, פורה ויעיל לרווחת כלל תושבי העיר – כך אמר  ניצב משה (צי'קו) אדרי, המפקד היוצא של משטרת מחוז תל אביב, במסגרת מפגש פרידה לכבודו שהתקיים בלשכת ראש העיר.

מפקד המחוז ציין את הפעילות המשותפת של העירייה, בראשות חנוך זייברט, ראש העיר ושל המשטרה לתגבור מערך האבטחה והסדר באזורים השונים של העיר, ושהביא לירידה דראסטית בעבירות רחוב ולהגברת הביטחון האישי לתושבים והוא נובע מהכרה בשיתוף-הפעולה עם העירייה, שיכול לשמש דגם יעיל לרשויות רבות אחרות.

חנוך זייברט, ראש העיר הדגיש בדבריו את הוקרתן והערכתן של כל המערכות העירוניות למסגרות המשטרתיות, וכל תושב, באשר הוא, חש בפעילות המשטרתית הברוכה והחיונית, לא רק במתן דוחו"ת תנועה, שיש בהם חשיבות למאבק בתאונות-הדרכים, שהוא נושא רב-חשיבות לכשעצמו, אלא גם בפעילות היומיומית בתחומי האבטחה והעמידה על משמר הציבור בכל ימות השנה. הוא הדגיש במיוחד את הסיוע לניידות הסיור העירוניות ושיתוף-הפעולה המעולה במסגרת "השיטור העירוני", בתחומים רבים כפעילות נגד שב"חים וירידה דראסטית של פריצות לבתים.

נצ"מ שלום בוריה, מפקד משטרת מרחב דן שיבח את שיתוף-הפעולה לדוגמא, בין המשטרה לבין העירייה, לרווחת כלל הציבור, ובין היתר, הדבר בא לידי ביטוי בהלוויה של מרן הגאון ראש הישיבה רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זצוק"ל, בה השתתפו מאות אלפי אנשים, והיא עברה בסדר מופתי והיוותה הוכחה ליעילות שיתוף הפעולה בין יחידות המשטרה לבין הרב חנוך זייברט, ראש העיר והצוות העירוני הבכיר.

סנ"צ הוד לוי, קצין האג"מ של משטרת מרחב דן עמד בדבריו על שיתוף-הפעולה המעולה בין המשטרה לבין העיריה, שהגיע גם ליחס של כבוד בין המשטרה לבין התושבים, והודיע, כי מפקדת משטרת מרחב דן, הממוקמת ברח' ז'בוטינסקי ברמת גן, תעבור למשך שנים אחדות, בגלל עבודות בינוי בה ובסביבתה, למבנה גדול באזור המסחר שבצפונה של העיר בני ברק.

מר שלמה מלכא, מנהל אגף אכיפה ופיקוח של העירייה, שניהל, עד לאחרונה, במשך שנים אחדות את מח' השיטור העירוני סקר את פעילותו המעולה של השיטור העירוני בפיקודו של  מאיר סויסה, עד לא מכבר, המביאה לאבטחה ולסדר ברחובות ובגינות, גם למבוגרים גם לילדים, והוסיף, כי 25 יחידות משטרה ושיטור עירוני מערים אחרות הגיעו כדי להתרשם וללמוד מפעילותו הארגונית והמבצעית המעולה של השיטור העירוני בבני ברק.

מטעם העירייה השתתפו בטכס גם אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע; מנחם שפירא ואליהו דדון, סגני רה"ע; ישראל דרנגר, רמ"ט רה"ע; אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה; חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ולפיתוח וצוות עירוני בכיר שעומד, בכל ימות השנה, בקשרי עבודה עם המשטרה.

c7e51f24-f883-4dee-a801-b6270f991aed



0 תגובות