יצאנו לאכול במסעדת הרברט סמואל בהרצליה

    קובי פינקלר No Comments on יצאנו לאכול במסעדת הרברט סמואל בהרצליה

    אל מול גלים שוצפים לחופי הרצליה, שוכנת לה מסעדה כשרה ואיכותית | הכירו את הרברט סמואל

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסעדת הרברט סמואל הרצליה היא מסעדה שזכתה פעמיים בתואר 'המסעדה הכשרה הטובה בישראל' וככזו היא מציגה תפריט כשר במיוחד. מהדרין בדגים וחלק בית יוסף בבשרים, לצד הרבנות המקומית (הרצליה).

    לא מעט פעמים, אני שומע בסיוריי, בכתבותיי, בעבודתי, כשר זה טוב אבל לא איכותי. משפים, ממבקרי מסעדות, מעמך שאינם מבינים הלכה מהי, כשרות מה עושה ובעיקר איך אפשר לעשות ויצור אוכל טוב ושיהיה כשר ברמה טובה מאוד.

    אז הנה לכל מבקרי המסעדות וטועני ההבנה למיניהם שאפשר וגם אפשר ומסעדת הרברט סמואל במלון ריץ קרלטון בהרצליה לא זו שהיא מעולה מבחינת אוכל, המטעמים שמוגשים בה, כשרים ברמת מהדרין לסוגי הדגים השונים (כמו הלברק והבס) ועד ל"חלק בין יוסף" לבשר, לצלעות ולשאר המעדנים.

    המסעדה, שהיא למעשה גלגול קודם ממוקמת במלון ריץ קרלטון מעל המרינה בהרצליה, צופה על נוף ים פתוח ספינות העוגנות במעגן הסירות, אל מול נוף מרחיב לב שמגיע עד האופק.

    יושבים, מתרווחים מול הים (תקפידו לבקש מקום כזה מראש – לא כל השולחנות פונים אל הים וזה פספוס מבחינת הסועד והנוף..) ומחכים לתפריט. בצהרים יש כאן תפריט עסקי ב 98 ₪ ובערב זה מגיע למחירים גבוהים בהרבה. לא בטוח שכל אחד יכול לבלות כאן כל שבוע, אבל באירוע חגיגי ומשמח עם בן או בת הזוג, פנקו עצמכם.

    מה אני ממליץ? למנה ראשונה את מרק העגבניות המשובח עם הטעם המיוחד של האוזו. אנחנו הרי לחופי הים התיכון. באמצע מנת דג טובה כמפורט לעיל, לעיקרית את מטעמי הבשר וכמובן את קינוחי החלווה העשויים טוב ומשאירים טעם שלך עוד.

    המסעדה מעוצבת בקווים נקיים והאווירה נינוחה עם מטבח פתוח כחלק מהחלל.

    התפריט מציג מטבח שף כשר ואותנטי נשען על מנות מאזור אגן הים התיכון עם דגש על חומרי גלם מקומיים איכותיים. אה. ואמרנו כבר ? הרברט סמואל הרצליה היא זוכת פרס הטיים אאוט למסעדה הכשרה הטובה ביותר בישראל, שנתיים ברציפות.

    ארוחת צהריים מוגשת בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:30-15:30
    יום שישי בין השעות 12:30-14:30
    וארוחות ערב: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-23:00 כשביום שישי ושבת המסעדה סגורה.



    0 תגובות