צפו: מרן הראשל"צ הגר"י יוסף נגד חוק עונש מוות למחבלים

    איתי גדסי No Comments on צפו: מרן הראשל"צ הגר"י יוסף נגד חוק עונש מוות למחבלים

    הרב הראשי לישראל מרן הראשון לציון הגר"י יוסף הייחס לחוק עונש מוות למחבלים ותקף אותו: יכולה להיות סכנה ליהודי העולם; זה לא עניין של ימין ושמאל

    צילום: יעקב כהן
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוק עונש מוות למחבלים. מרן הראשון לציון, הגר"י יוסף שליט"א התייחס בשיעורו השבועי לחוק עונש מוות למחבלים שעבר השבוע בקריאה טרומית הכנסת.

    מרן הגר"י יוסף סיפר: "פעם עשה נשיא המדינה מפגש ראשי דתות. קם שם נשיא בית הדין השיעי והתחיל לדבר נגד היהודים בגלל אותו אחד ששרף את הילד בשועפט. אחר כך דיברתי אני אמרתי לו 'הבאת דוגמא אחת או שתיים? אצלכם יש מעשים בכל יום כאלה. אנחנו גינינו על מה שעשה אתם פרסמתם גינוי על הפיגוע בערב שבת ששחטו משפחה שלמה?'" סיפר מרן הגר"י יוסף.

    מרן הגר"י יוסף המשיך ואמר: "אם יעבור חוק עונש המוות, יצטרכו לדון את המחבל היהודי הזה. מגיע לו מיתה. מגיע לו אבל מיתה בידי שמים. שיקבל את המחלה או שיהיה תאונת דרכים. אתה יכול להרוג אותו? אנחנו סנהדרין?".

    מרן הגר"י יוסף הוסיף וציין את הסכנות הכרוכות בביצוע חוק זה "אם יהיה עונש המוות, יפסקו להרוג מחבל. מהגזר דין עד הביצוע תחשבו איזה רעש יהיה בעולם. היהודים בצרפת, בספרד יהיו בסכנה. כמה רווח מזה? אנשי הביטחון אומרים שאין בזה הרבה רווח. תמיד היו החכמים והגדולים ואמיתיים נגד עונש מוות. זה לא קשור לימין ושמאל" אמר מרן הראשון לציון.



    0 תגובות