נשיא המדינה: "תפקיד המשטרה: לשמור על שלום הציבור"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נשיא המדינה: "תפקיד המשטרה: לשמור על שלום הציבור"

    נשיא המדינה בביקור המשטרה: "אנחנו סומכים על המשטרה ומבקשים להודות לכם, בשם האזרחים כולם על הפעולות שאתם עושים לשמירה על שלום הציבור"

    11:45
    29.05.24
    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום: שלושה לוחמים נפלו בפיצוץ מטען ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה רובי ריבלין ביקר היום (שלישי), בחטיבת הזיהוי הפלילי במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים. החטיבה אמונה על הפקת ראיות ממוצגים ומזירות עבירה, תוך שימוש בשיטות מדעיות ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים. את הנשיא ליוו בביקורו המפכ"ל רב ניצב רוני אלשיך, ראש האגף לחקירות ומודיעין, ניצב גדי סיסו, וראש החטיבה לזיהוי פלילי, תת ניצב מרים עזורי.

    בביקורו קיבל הנשיא סקירה מראש החטיבה תנ"צ עזורי אודות יכולותיה, האתגרים העומדים בפני החטיבה עם ההתקדמות המדעית ותחומי אחריותה. הנשיא סייר בכמה ממעבדות החטיבה בהן מעבדת הנשק בה הוצגו כמה מכלי הנשק המאולתרים שנמצאו בשימוש מחבלים, מעבדת טביעות אצבע ומעבדת הדנ"א.

    בסיום הסיור אמר הנשיא: "באתי לכאן לביקור במחלקה לזיהוי פלילי ששמה יצא לתפארת מקצה העולם ועד קצהו. באתי בהזדמנות זו גם להודות למשטרה. המחלקה הזאת, תפקידה לשרת את הציבור ולשמור על שלום הציבור על מנת לתת לו את הביטחון ואנחנו סומכים על המשטרה ומבקשים בהזדמנות זו, לברך אתכם ולהודות לכם, בשם האזרחים כולם על הפעולות שאתם עושים לשמירת שלום הציבור".

    "אני מוכרח לומר שהציבור כולו יודע שיש על מי לסמוך, ואנחנו סומכים עליכם, שכן שלום הציבור והיכולת של הציבור לחיות בחיי חברה מושלמים באים לידי ביטוי רק אם יש לנו מי שמגן על כולנו, על כולנו- ועל כל אחד ואחד מאיתנו. תודה רבה למשטרה. זה היה ביקור מאלף. האנשים שעובדים פה הם מיומנים ובעלי יכולות והציבור יכול להיות בטוח – יש לנו על מי לסמוך".

    "חטיבת הזיהוי הפלילי אוספת ראיות ומוצגים מזירות עבירה. בשנים האחרונות, פועלת החטיבה לקידום והטמעת שיטות מדעיות וטכנולוגיות מתקדמות בתחום הדנ"א ומערכת מתקדמת לחיפוש וזיהוי טביעות אצבע. החטיבה ניצבת בשורה ראשונה עם ארגונים פורנזיים מקבילים בעולם ומהווה מוקד עליה לרגל להכשרת מומחים ותפיסת הפעלה".

    המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך הודה לנשיא על הביקור החשוב והוסיף: "אני חושב שחשוב מאוד שהחיבור של ההנהגה למה שקורה ברצפת הייצור ייתן להנהגה את הביטחון – מה עושה המשטרה ובאיזה איכות המשטרה מבצעת את תפקידה וזה חלק מאמון הציבור במשטרה וזה חשוב מאוד. הביקור הזה מכבד אותנו ואנחנו רואים אותו כחלק מהחיבור והחיבוק החם ממוסד הנשיאות ומבחינתנו אנחנו רוצים להודות על כל מה שנעשה יום יום וגם בביקור הספציפי הזה."



    0 תגובות