ראה"מ נתניהו למפגינים נגדו: "תתביישו לכם"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ נתניהו למפגינים נגדו: "תתביישו לכם"

    ראש הממשלה נתניהו: יש עכשיו שיתוף פעולה בין מדינות האזור למדינת ישראל כפי שלא היה מעולם • נחזיר את הישאם א-סייד כמו שהחזרנו את עזאם עזאם וטראדין • מדינות ערב מתחילות להבין שמדינת ישראל היא נכס • ראיתי פה הפגנה נגד הביקור שלי. תתביישו לכם

    נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בטקס חתימת הסכם פיתוח כוללני במועצה המקומית עין מאהל.

    ראש הממשלה נתניהו התייחס בדבריו למתרחש בסוריה ואמר "מתחולל באזורנו מאבק גורלי בין העבר לעתיד. בין קיצוניות לקדמה. מדינת ישראל מייצגת את הקדימה. מייצגת את העתיד ומייצגת את המחר ואם אתם רוצים לדעת איפה עובר הקו הזה בחדות בלתי רגילה – הוא עובר בקו רמת הגולן.

    שם הקמנו בית חולים שדה שקלט אלפים של ילדים, נשים וגברים מהטרגדיה שמתחוללת בסוריה ורופאים ישראלים – יהודים, דרוזים, מוסלמים – רופאים טיפלו באנשים הללו. הייתי שם וראיתי אותם. חלק מהם שרופים, קטועי גפיים ופתאום רואים – איך הם אמרו? "למדנו כל השנים שאתם השטן וגילינו שאתם המלאך". זה הקו. הקו בין קיצוניות וקדימה בין ברבריות לבין תקווה.

    מי לא יודע את מה שאמרתי עכשיו במזרח התיכון? כל מדינות האזור יודעות. כל המנהיגים יודעים.

    יש עכשיו שיתוף פעולה בין מדינות האזור למדינת ישראל כפי שלא היה מעולם. הן יודעות שהעתיד שלהן, של עמיהם, של מדינותיהן, העתיד תלוי בשיתוף עם ישראל שאיננה נתפסת יותר כאויב אלא כשותפה הכרחית, חיונית, בהדיפת הגורמים הרדיקליים הקיצוניים, גם מהשיעים הקיצוניים וגם מהסונים הקיצוניים. דעא"ש ואיראן. בשותפות אמיתית. ואני אומר לכם בסוף זה המפתח לשלום.

    בסוף החוץ יבוא פנימה. אני רוצה להגיד לכם משהו מבחוץ שקורה- זה קורה כבר בין המשטרים לביננו, אבל הדבר שמעורר אצלי את התקווה הגדולה ביותר שזה קורה גם אצל דעת הקהל בקרב חלקים נרחבים בעולם הערבי. אנחנו בודקים את זה ועושים סקרים באינטרנט. אנחנו שואלים: כמה מכם חושבים שכדאי למדינה שלכם להיות בקשר עם מדינת ישראל? פעם זה היה אפס, 2 אחוז, 3 אחוז. היום זה מתחיל בעשרים אחוז ומגיע גם לחמישים אחוז. בעיני זה הדבר הגדול ביותר.

    כשהציבור הערבי במדינות ערב, מתחיל להבין שמדינת ישראל היא נכס לעתיד, נכס להם – כאן מתחיל השינוי.

    היום היה אצלי אח של הישאם (א-סייד) שעדיין מוחזק ע"י האכזריים האלה בחמאס, אמרתי לו ולאמא שלו שאנחנו נחזיר אותו כמו שהחזרנו את אודה טראדין כמו שהחזרנו את עזאם עזאם. מחויבות לכל אחד ולכל אחת.

    אני רוצה שכל ילד וילדה בישראל – בעין מאהל, בנצרת עילית, בכל מקום – יהיו חלק מסיפור ההצלחה הכביר שנקרא מדינת ישראל. איך אתם יודעים אם איש ציבור מתכוון למה שהוא אומר? יש פטנט אחד, אם יש בצד ההצהרה, החלטה תקצוב. אין כסף בלתי מוגבל, מי כמוכם יודע את זה. ברגע שאתה שם כסף, אתה מתעדף, אתה צריך לקבל החלטות קשות. ובכן הייתה ממשלה ששמה כסף, הרבה כסף, מיליארד שקל יותר מכל ממשלה אחרת בתולדות המדינה בתכנית לסיוע למגזר המיעוטים, ממשלה בראשותי לפני כמה שנים, יותר מכל הממשלות שקדמו להם, שמפרנסות את כולנו בססמאות על דו קיום, דיברו אבל לא שמו כסף. עכשיו באה ממשלה נוספת בראשותי ושמה לא מיליארד שקל-שמה 15 מיליארד שקל. וכולם אמרו 'דיבורים, זה לא אמיתי, זה בלוף' – אתם יודעים פה בעין מאהל כמו שרבים אחרים יודעים ביישובים אחרים – לא רק שזה אמיתי, זה מהפכני. תשתיות, תחבורה, פה בכפר יש קו תחבורה פנימי. לא היה, עכשיו יש. חינוך, בניה – מהפכה!

    זה אמיתי ואת זה אני שומע בגליל, בנגב, בכל מקום בארץ ואני גאה בזה. וזה משקף את מה שאנחנו רוצים. אמר בצדק השר גלנט שותפי – בצד הזכויות באות גם החובות.

    חובה ראשונה- שלטון החוק. חובה ראשונה היא לכבד את החוקים. אבל החוק הראשון זה קודם כל לוודא שאפשר לאכוף את החוק וזה מה שאנחנו מונעים כבר עכשיו.  פותחים משטרות ביישובים הערבים.

    אני שמעתי את הזעקה שעלתה המהיישובים. שמעתי את הטרגדיה של אמהות נשים שבעליהם נרצחו בפשע משתולל ואמרתי אין כאן שתי מדינות יש כאן מדינה אחת. אין מערב פרוע או מזרח פרוע צריך להביא את החוק. אנחנו משקיעים בזה. במשטרות, כדי לעזור, קודם כל לנפגעים העיקריים של הפשיעה הזו. אתם יודעים יפה מאוד מי הם. אז קודם כל לכבד את החוק.

    גם בבנייה אותו הדבר. אמרתי כאן מגיע. אנחנו עושים את זה גם. תהיה בנייה מסודרת, חוקית. בנייה לא חוקית – אנחנו מתנגדים, בנייה חוקית – אנחנו מסייעים, ואני אומר בהמשך גם בנייה לגובה כי המדינה קטנה. גם פה נבנה לגובה כדי לעלות את כולם לגובה.

    נתניהו למפגינים: תתביישו לכם

    ראיתי פה בכניסה הפגנה. מחזיקים שם שלטים של הפת"ח, של אש"ף, נגד הביקור שלי. נגד מה? נגד מה הם מפגינים? אני שואל אתכם. נגד המיליונים שנטבחו ונעקרו מבתיהם בסוריה, בעיראק או בלוב? נגד מי אתם מפגינים?

    נגד המדינה היחידה ששומרת על זכויות האדם, שהקימה בית חולים שדה כדי לעזור לנפגעים? נגד מדינת ישראל? תתביישו לכם.

    אנחנו מאמינים בקידמה, אנחנו מאמינים בדו קיום, אנחנו פועלים למען זה, נמשיך לפעול למען זה ונעשה את זה יחד אתכם. פה בעין מאהל, בכל מקום אחר, יחד קדימה לקידמה ולמחר".

    באירוע השתתפו גם שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, סגן שר הבינוי והשיכון ג'קי לוי, ראש המועצה המקומית עין מאהל וליד אבו-ליל וחברי המועצה.



    0 תגובות