גבריאל ששון שמשפחתו נספתה "אני בוכה כיהודי"

    admin2 No Comments on גבריאל ששון שמשפחתו נספתה "אני בוכה כיהודי"

    ששון שמשפחתו נספתה באירוע דומה בניו יורק חזר אל הרגעים הקשים וביקש מעם ישראל לחבק את משפחת אוזן שאם ושלושת ילדיה נספו בשריפה שכילתה את ביתם "אני מקווה שלמשפחת חזן יהיה אותו חיבוק כמו שעם ישראל היה איתנו עד הסוף"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר התרחשות האסון הקשה והמחריד בשכונת פלאטבוש, ניו יורק בארה"ב, שבו נספו אם ושלושת ילדיה ושאר בני המשפחה נפצעו בדרגות פציעה שונות, חברו של אב המשפחה – גבריאל ששון, שמשפחתו נספתה באירוע דומה בניו יורק, חזר אל הרגעים הקשים.

    בראיון דומע למרדכי לביא בתוכנית "מהדורת הבוקר" ב'קול חי', אמר ששון "קשה לי כמו כל עם ישראל. אני לא בוכה בגלל מה שקרה לי לפני כמה שנים עם משפחתי אלא בוכה כיהודי"

    אב המשפחה הסביר מאיפה הכוחות העצומים שלו – להתחזק ולחזק מול הטרגדיה הבלתי נתפסת שפקדה אותו, "בנאדם לעצמו שעובר ניסיון אפשר להתגבר כי בסוך יהיה טוב אבל מתי שמישהו אחר סובל צריך לבכות ולסבול אותו. זה עם ישראל".

    לדבריו, "מה שהציל אותי היה שכל עם ישראל חיבק אותי והיה איתי. חיזק אותי שהילדים שלי היו של עם ישראל". ששון ביקש מעם ישראל לתת אהבה ותמיכה דומה גם לאב יוסי אוזן שמשפחתו נספה כאמור אתמול. "אני מקווה שלמשפחת חזן יהיה אותו חיבוק כמו שעם ישראל היה איתנו עד הסוף".

    האב סיפר על ההיכרות עם אוזן. "הכרתי אותו. הוא היה עובד בחנות כובעים בארה"ב. נכנסתי לחנות ודיברנו על ארץ ישראל. אני התגוררתי בארה"ב נגד רצוני מאחר וחששתי על החינוך של ילדיי. שאלתי אותו איך הוא מתגורר בארה"ב, על החינוך המקומי, וכך הכרתי אותו. הילד שלי למד בכיתה שלו".

    ביממה הגרועה בחייו , סיפר גבריאל ששון כי מי שהיה לצידו היה דווקא  יוסי אוזן. "אחרי השריפה אצלי בבית לא ידעתי מה לעשות, לא היה לי מה ללבוש בשבת, חבר שלי הלך לחנות של אוזן כדי לרכוש בגדים עבורי והוא אמר תיקח כל מה שאתה רוצה בחינם".

    הלילה לפי שעון ארה"ב בשקט מתוח נעמדו אלפים בסמוך לבית הכנסת 'שבט אחים' שבברוקלין, עד שרכבי החברה קדישא הביאו בזה אחר זה את ארבעת ארונות בני משפחת אזן והציבור פרץ בזעקות בכי מטלטלות.

    בשריפה שכילתה את ביתם כתוצאה מחנוכייה בוערת נספו כאמור ארבעת בני משפחת אזן ע"ה, האם לוזה (אליזה), ושלושת ילדיה – משה, יצחק הלל והנרייט לאה ע"ה.

    האזינו לראיון המלא 



    0 תגובות