ליברמן מתייחס להסלמה "צה"ל פועל בעוצמה"

    קובי פינקלר 1 Comment on ליברמן מתייחס להסלמה "צה"ל פועל בעוצמה"

    שר הביטחון אמר כי צה"ל לא יסבול טפטוף רקטות לעבר ישראל ויגיב בנחישות נגד הפלגים השונים ברצועת עזה • על החלטת בג"צ נגד המדינה בעניין החזרת גופות מחבלים " פסק הדין שערורייה"

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס במפגש עם ראשי רשויות בעוטף עזה התייחס הבוקר (שלישי) למצב הביטחוני והבהיר כי צה"ל יגיב בחומרה לכל ירי רקטה לישיובי הדרום ולא יסבול את המושג "טפטוף".

    "לא נסבול שום טפטוף, והטפטוף לא נמשך", אמר ליברמן והוסיף כי, "בשנה וחצי האחרונה צה"ל פעל בעוצמה ונחישות, בדרום וגם בצפון, כמו שלא היה אף פעם. המכות שספג חמאס הן מסר ברור וחשוב לכולם. מדינת ישראל מוכנה וערוכה – כמו שלא הייתה מעולם. גם חמאס הבין והפנים זאת".

    שר הביטחון סיפר "שמחתי לראות פה אנשים רגועים. ראיתי הרבה פאניקה והיסטריה, בעיקר בכנסת, באופוזיציה ובתקשורת. ראיתי פה ביטחון וגיבוי וזה הדבר החשוב".

    על החלטת בג"ץ שלא לאפשר לישראל להשאיר בידה גופות מחבלים הבהיר שר הביטחון כי ההחלטה לא קבילה. "לא תהיה שום החזרת גופות מחבלים. פסק הדין הוא שערורייה שלא ראיתי כמותה. יש חגיגה של שופט שכנראה החליט לחגוג לקראת הפרישה. דרך חקיקה – איך כנסת וממשלה צריכים לחוקק – זה דבר בלתי נסבל. החלטנו שנגיש ערעור נוסף בהרכב מורחב בבית המשפט העליון. הכול מוכן. יש חצי שנה למצות תהליכים".

    במהלך המפגש התייחס ליברמן להכרה האמריקנית בירושלים כבירת ישראל. "אנחנו יודעים מה, איך ובעיקר מתי לעשות", הבהיר. "מה שחשוב הוא לחזק את נושא ירושלים, והקביעה של ארה"ב שמה סוף פסוק לוויכוח מר שניהלנו משך שנים. הבהרנו שירושלים, בירת ישראל, לא נתונה למשא ומתן או מיקוח. החלטת נשיא ארה"ב היא היסטורית וחייבים למסמר את הנושא הזה – בפנים ובחוץ. היה לנו ברור שיהיה מחיר להכרזת טראמפ – ואנחנו מוכנים לשלם אותו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איווט – תפקידך לקיים הבטחות! האבטיח "'הבטיח"' לטפל בראש הטרור מייד לאחר שיתנו לו את תיק הביטחון – ועד עכשיו הוא רק מ-ב-ר-ב-ר! יש טרוריסטים – תטפל בהם חתיכת סייוט לי-לא-ברמן!!! שקרן נמאסת!!!