משבר טבע • נתניהו: "המטרה למנוע סגירת המפעל בירושלים"

    איתי גדסי No Comments on משבר טבע • נתניהו: "המטרה למנוע סגירת המפעל בירושלים"

    בפתח ישיבת הממשלה הבהיר ראש הממשלה כי בכוונתו למזער נזקים בפיטורי העובדים במפעלי טבע • באשר לביקור סגן נשיא ארה"ב אמר "הוא ידיד גדול של ישראל, הוא ידיד גדול של ירושלים"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה למשבר בענקית התרופות טבע ואמר כי בכוונתו למנוע פיטורי עובדים וסגירת המפעל בירושלים. נתניהו ציין כי שוחח על-כך עם מנכ"ל חברת טבע שהביע רצון למזער נזקים.

    "השבוע אני אפגש, יחד עם שר האוצר ושר הכלכלה, עם מנכ"ל טבע. אני קיימתי איתו שיחה בשבוע שעבר ואמרתי לו שהיעד הראשון שלנו הוא קודם כל למזער את הפגיעה בעובדים. זה דבר ראשון", ציין נתניהו והוסיף, "דבר שני הוא כמובן לעשות ככל שניתן למנוע סגירה של מפעלים בירושלים. הדבר השלישי הוא להבטיח שטבע תישאר במדינת ישראל. יש בה אלפי עובדים, היא קמה כחברה ישראלית ואנחנו רוצים שהיא תישאר כחברה ישראלית. אנחנו נשתמש באמצעים השונים שעומדים לרשותנו כדי לנסות להשיג את היעדים הללו".

    ראש הממשלה התייחס לביקורו הצפוי של סגן נשיא ארה"ב שצפוי לבקר בישראל בימים הקרובים ואמר כי "אנחנו נקבל השבוע בברכה ובחום רב את סגן נשיא ארה"ב מייק פנס שמגיע הנה. הוא ידיד גדול של ישראל, הוא ידיד גדול של ירושלים. אני רוצה להביע שוב הערכה מיוחדת לנחישות ולמנהיגות של הנשיא טראמפ והממשל שלו בהגנה על האמת של ישראל, בתקיפות שבה הם דוחים את הניסיונות להשתמש באו"ם כבמה נגד ישראל ובתמיכה הכללית. נקבל אותו כאן בברכה וגם בכנסת".

    בתום דבריו התייחס נתניהו לתוכנית לאיחוד מערכי הסייבר שתאושר בממשלה ואמר "בקרוב אני אביא גם את המועמד שלי לעמוד בראש המערך המאוחד הזה. אני קבעתי לפני כמה שנים חזון שישראל תהיה אחת מחמש מעצמות הסייבר בעולם. ואכן, אנחנו עומדים ביעד הזה".

    נתניהו סיפר כי מי שביקר ברשות הסייבר בבאר שבע "מתרשם שאנחנו בין המובילים, אם לא המובילים בעולם בהגנה על אזרחנו, על חשבונות הבנק שלנו, על מערכת החשמל שלנו וכל שאר תשתיות הקיום שלנו מול התקפות סייבר. אין זה אומר שאין התקפות סייבר. יש, כל הזמן. אבל ישראל מפתחת טכנולוגיה והתארגנות פורצת דרך בעולם כדי להגן בפני ההתקפות הללו. ההחלטה של היום תקדם אותנו בכיוון הזה".



    0 תגובות