באדיבות קרן ספרא: שיפוצים בקבר הרשב"י זיע"א

בנצי לייזרוביץ No Comments on באדיבות קרן ספרא: שיפוצים בקבר הרשב"י זיע"א

באישור ועדת החמישה ובשיתוף "אתרא קדישא", החלו פעולות לשיפוץ ציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א

הכניסה לציון הרשב"י
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המתנה שהקורונה הביאה לחיינו | הניה שוחט

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת החמישה שמונתה לנהל ולקדם את קבר הרשב"י החלה בתקופה האחרונה בהערכות לעבודות שיפוץ על מנת לפאר את המקום הקדוש כראוי לקברו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, ולהעניק מענה למתפללים הרבים הפוקדים את המקום.

בשנים האחרונות ניכרת עלייה גדולה במספר הפוקדים את קבר רבי שמעון בר יוחאי זיע"א לתפילה. על פי הערכות, רק בשנה האחרונה ביקרו בציון הקדוש מעל 2 מיליון איש. השיפוץ יכלול את ריהוטם מחדש של הבימות, ארונות הקודש, ספסלי הישיבה ועוד. במסגרת זו תחודש גם המחיצה. בנוסף, ישופצו ויורחבו שירותי הנשים, והחזית הדרומית של המבנה.

עבודות השיפוץ העתידות להתחיל בזמן הקרוב ממומנות בעזרתה האדיבה של קרן אדמונד ספרא ז"ל שביצעה אף היא את השיפוץ הקודם באתר.

בימים אלה אף פועלת ועדת החמישה בשיתוף "אתרא קדישא" לבנות מבנה חדש ומפואר של שירותים לגברים בסמוך לציון הק'. ומקווה כי הרשויות יזרזו את היתר הבניה על מנת שיוכלו להוציא אל הפועל את בנית המבנה תוך חודשים ספורים. בשלב השני מתכוונת הוועדה לשפץ את מרפסת הכהנים והתשתיות בצד הדרומי של המבנה.

הרבנים, חברי ועדת החמישה, הביעו את תקוותם כי שיתוף הפעולה של כל הגורמים יסייע להאדרת ציונו של רשב"י זיע"א ולמתן מענה לרבבות המתפללים הפוקדים את האתר.



0 תגובות