הותר לפרסום: מנהרת חמאס נחשפה בשטח ישראל • תיעוד נרחב

    קובי פינקלר 2 Comment on הותר לפרסום: מנהרת חמאס נחשפה בשטח ישראל • תיעוד נרחב

    חשיפת מנהרת טרור: נחשפה והושמדה מנהרה התקפית שבנה החמאס בשטח ישראל | המנהרה שהחלה בחאן יונס מגיעה לתוך שטח ישראל | לאחר מעקב של כמה ימים, בהם לא נשקפה סכנה לתושבי ישראל, המנהרה נחשפה והושמדה | צפו:

    הכוחות בהכנה להשמדת המנהרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס, חושף לפני הצהרים מנהרה התקפית שבנה החמאס באזור חאן יונס הושמדה. "זו המנהרה השניה שנחשפה בחודש האחרון ובשעה זו עוסקים הכוחות לנטל את המנהרה" אומר תא"ל מנליס. "המנהרה היא מנהרה משמעותית מאוד" אומר דובר צה"ל "היא של ארגון חמאס והיא חודרת 300 מטרים לתוך שטח ישראל".

    מבט למנהרה – צפו:

    בצה"ל אומרים שבשבועות האחרונים עסקו במעקב אחריה ובשום שלב היא לא היוותה סיכון לאזרחי ישראל. "כל הטיפול במנהרה היה בשטחנו" אומר הדובר "ורמת הגימור שלה היתה בצורה טובה מאד, מעבר לכך שהחמאס מייחס לה התייחסות רבה מאד".

    בצה"ל מתייחסים גם לירי הרקטות מרצועת עזה ואומרים כי מי שירה את הרקטות הם ארגונים סוררים וכי מאז תקיפת צה"ל בליל שבת רואים מאמץ של החמאס לרסן את השטח.

    זוהי אינה מהמנהרה הראשונה שנחשפת בחודש האחרון. רק לפני כשלושה שבועות נחשפה מנהרה בה היו מחבלים, חלקם בתוך שטח ישראל. המנהרה הופצצה ו-19 מחבלים חוסלו בה.

    איום המנהרות שמתגבר בשנים האחרונות, זוכה ליחס ממוקד בשורות צה"ל ולטיפול עקבי ורציף.

    מנהרה חמאס חיילים



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חבל על הזמן. אין על הקבה ממש נס של חנוכה

    2. 1

      מוכח שארגון חמאס לא מכבד את הפסקת האש של צוק איתן, כיוון שחפירת מנהרות לשטח ישראל היא פעולה התקפית לכל הדעות. לפיכך יש לחזור לסיכול הממוקד של ראשי החמאס