ריבלין אירח את הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים

בנצי לייזרוביץ No Comments on ריבלין אירח את הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים

נשיא המדינה ארח הבוקר את נציגי הועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים: "לקחתם על עצמכם משימה כל כך חשובה וקדושה של חיזוק ושמור"

צילום: שלומי כהן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה, רובי ריבלין, ארח היום (רביעי), את נציגי הועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים שהגיעו לביקור בארץ בארגונו של יו"ר ועידת הנשיאים מלקולם הונליין. במשלחת לקחו חלק האחים לובינסקי יושבי ראש הועד, ובכירים נוספים מיהדות בארה"ב אשר הגיעו על מנת להשיק בכנסת את השדולה להגנת הר הזיתים.

הר הזיתים משמש כבית עלמין בינלאומי ולאחרונה סבל מוונדליזם רב, זריקות אבנים, לכלוך והזנחה. כל אלה מונעים מרבים לפקוד את הקברים החשובים שנמצאים שם והשדולה הוקמה על מנת להגן על כבודם של הקבורים בבית העלמין ולהשיב את למקום את הביטחון והשקט.

נשיא המדינה, אשר רבים מבני משפחתו, הוריו ואחותו, קבורים בהר, אמר במפגש: "הר הזיתים מסמל את התקומה הציונית. לקחתם על עצמכם משימה כל כך חשובה וקדושה של חיזוק ושימור הר הזיתים, שהוא סמל ברור להיאחזותנו בירושלים עירנו. אני רוצה לברך את הרב הלל הורביץ על העבודה המסורה למען ההר והקבורים בו ועל הדאגה להתקנת האמצעים המאשרים לנו לבלום כוחות פרובוקטיביים שפועלים על מנת לפגוע בנו ובזכר קדושינו".

יו"ר הועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים, מנחם לובינסקי אמר: "אני מלא הערכה בשם הועד הבינלאומי להגנה על הר הזיתים, על התמיכה והחיזוק של הנשיא, שבכל הזדמנות מביע את החשיבות לשיקום ולשמירה של הר הזיתים. הצלחנו להפוך את המציאות על ההר ולהחזיר אותה ליושנה. יש עוד תכניות רבות לפיתוח ההר ואנו נמשיך ונפעל עבור מימושן".

גם הרב הלל הורביץ, ראש מועצת בתי העלמין היהודיים בירושלים חיזק את הדברים והוסיף: "אם שינינו את המציאות הקשה בהר הזיתים, זה בזכות אנשים כמו הנשיא ואני מבקש להודות לך על כך".



0 תגובות