לשכת המסחר בירושלים הזמינה וגם טורקיה תגיע

    צבי טסלר No Comments on לשכת המסחר בירושלים הזמינה וגם טורקיה תגיע

    בוועידה מיוחדת של לשכת המסחר בירושלים, ישתתפו נצגיים מארה"ב, סין, קוסטה ריקה ואף טורקיה | בין היתר ידונו הנציגים מניו יורק בייבוא אופנה צנועה

    נשיא לשכת המסחר בירושלים, דרור אטרי
    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע תארח לשכת המסחר ירושלים בראשות נישאה מר דרור אטרי, ותיקח חלק במספר חסר תקדים של אירועים ומפגשים עם נציגי מדינות זרות. כל זאת במטרה לחזק את הקשרים העסקיים בין המגזר העסקי הישראלי בכלל, וחברי לשכת המסחר ירושלים בפרט.

    במשלחות נציגי טורקיה, ארצות הברית, סין וקוסטה ריקה. ראשונים יגיעו, ביום שלישי, נציגי המשלחת הטורקית. תהיה זו הפעם השלישית בחודשים האחרונים בהם נפגשים נציגי לשכת המסחר עם עמיתיהם הטורקים, כל זאת במטרה לחזק את יחסי המסחר בין המדינות שיחסיהן ידעו עליות וירידות בשנים האחרונות. משלחת זו, כמו קודמתה מבוססת בעיקר על יצואנים טורקים מתחום הרהיטים.

    אחריהם תגיע המשלחת הסינית כהמשך להסכם שנחתם מוקדם יותר השנה עם הממשלה המקומית של מחוז חרבין שבסין. הסכם שהניב מיום חתימתו כר רחב של שיתופי פעולה כלכלים בין נציגי המדינות.

    שיאה של הרכבת העסקית השבוע יגיע ביום חמישי במהלכו ייפגשו ראשי לשכת המסחר ירושלים עם נציגי שלוש מדינות.

    תחילה ייפגשו בכירי הלשכה עם נציגי משלחת אנשי עסקים מניו-יורק המייצגים חברות מתחומי התכשיטים, מזון ומשקאות, בריאות, אופטיקה ואופנה עם דגש על אופנה צנועה המיועדת לקהל שומרי המצוות. לאחר מכן תיפגש הנהלת לשכת המסחר בראשות דרור אטרי עם עמיתו הסיני האקל וון (HAKEL WEN) מהמשרד לענייני סחר חוץ של ממשלת סין.

    בערבו של יום חמישי תיפגש משלחת של אנשי לשכת המסחר עם שגריר קוסטה ריקה בישראל ופמלייתו. יחד יציינו את יום העצמאות של המדינה הדרום אמריקנית בקונצרט חגיגי בירושלים.

    נשיא לשכת המסחר ירושלים, דרור אטרי, אומר: "לשכת המסחר ירושלים שמה ה למטרה השנה לפתוח שערים רחבים לחברות ובעלי עסקים מישראל ומחוצה לה. אנו פועלים במלוא המרץ גם כדי ליצור תנאים מיטביים לעבודתם של חברי קהילת העסקים הישראלית ושל אלה מחו"ל המעוניינים לפעול בשת"פ מתוך הבנה שנשמת אפו של כל עסק בעידן המודרני הוא בפיתוחם של כמה שיותר שווקים. גבול מדיני לא אמור להוות מכשול".



    0 תגובות