במוסקבה נשלמות ההערכות לחג הגאולה "יט' כסלו"

    שלמה ריזל No Comments on במוסקבה נשלמות ההערכות לחג הגאולה "יט' כסלו"

    מוסקבה: נשלמות ההכנות לחגיגה המרכזית לכבוד "חג הגאולה – יט' כסלו"

    חגיגת חג הגאולה במוסקבה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו, נשלמות ההכנות הרבות לקראת החגיגה המרכזית והשנתית במוסקבה לכבוד "חג הגאולה – י"ט כסלו", שתיערך השנה בסימן התרחבות והגדלת מספר בתי הכנסת ובתי חב"ד במוסקבה למספר שלושים-ושניים.

    אל המוקד המרכזי של מכירת כרטיסי הכניסה, מגיע קהל מגוון מכל גווני הקשת היהודית במוסקבה בירת רוסיה, שחשים מקרוב את גידול הפעילות במקביל לפתיחת בתי כנסת ובתי חב"ד נוספים בשכונות רבות בעיר, המופעלים בידי עשרות רבנים – שלוחים, ומהווים כתובת לכל עניין יהודי באשר הוא בשכונות בהם עברו לגור, לצד בתי הכנסת החדשים.

    את המשא המרכזי ישא רבה הראשי של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א, העומד גם בראש מפעל התפתחות הקהילות היהודיות בשכונות הרבות במוסקבה, לצד הקמת עוד מוסדות חינוך וחסד לכלל האוכלוסייה היהודית בבירת רוסיה.

    גבאי בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, שקדו במשך זמן רב על תוכנית מושקעת ומתוכננת היטב לערב המיוחד, שירים בע"ה את קרנה של תורת החסידות והפצת מעיינותיה לכל הרבדים ולכלל הציבור.

    מקהלת 'מלכות' ותזמורת 'פייער' מגיעים בע"ה מארה"ק כדי להנעים את האירוע כולו בשירות ותשבחות, ובפרט בשירי בעל הגאולה הוד כ"ק האדמו"ר הזקן בעל התניא והשו"ע זי"ע, הידועים ברגש הרב הטמון בהם, ומעוררים את כל אדם באשר הוא לתשובה עילאית.



    0 תגובות