פינוי ב"נתיב האבות": "זעזוע לנוכח ההרס"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פינוי ב"נתיב האבות": "זעזוע לנוכח ההרס"

    פינוי בשכונת נתיב האבות בגוש עציון | ראש מועצת גוש עציון: ""עצוב מאוד שהגענו לרגע המחפיר הזה של אבדן שליטה ושלטון. אומרים לנו שזה הוא שלטון החוק ואנו אומרים שזהו אובדן השלטון והרס החוק"

    הפינוי
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהתאם להנחיית הדרג המדיני החלו כוחות הביטחון בהריסת מבנה הנגרייה בשכונת "נתיב האבות" ביישוב אלעזר שבגוש עציון. בפעילות משתתפים כוחות הביטחון במספר מעגלי אחריות ופועלים לפינוי המבנה.

    במקום נמצאים בני נוער ותושבי המקום שמסרבים להתפנות מהמבנה ומתבצרים במקום.

    ראש המועצה האזורית, גוש עציון, שלמה נאמן, אומר: "עצוב מאוד שהגענו לרגע המחפיר הזה של אבדן שליטה ושלטון. אומרים לנו שזה הוא שלטון החוק ואנו אומרים שזהו אובדן השלטון והרס החוק. לא רק מבנה תמים יהרס הבוקר בנתיב האבות, גם חוק העם הריבון בארצו ייפגע תחת די ניין ההרס. לפני 70 שנה בדיוק הכירו אומות העולם בזכותנו להקים מדינת ישראל ובו ביום גוש עציון נכנס לקרב האחרון שלו – הקרב על ירושלים. הגיעה תורה של ממשלת ישראל להכיר בעובדת שלטון ישראל בכל חבלי הארץ ואין מתאים מגוש עציון שהולך בנתיב אבותיו להתחיל את הצד ההסטורי הזה של החלת הריבונות".

    עריכה נתיב

    במפלגת האיחוד הלאומי אמרו הבוקר: "מפלגת האיחוד הלאומי מביעה זעזוע לנוכח אי הצדק והעוול המתרחש לנגד עינינו היום בנתיב האבות. יש כאן פינוי מיותר וסתמי פרי יוזמתם של אויבינו ולא פחות גרוע מכך פרי פסיקותיו השערורתיות של בג"ץ. אנו נפעל בכל הכח למנוע מקרים דומים בעתיד ולהסדיר את יתר בתי השכונה במהרה שלא נצטרך לחזות שוב במראות כאלה".

    עריכה נתיב



    1 תגובות

    מיין תגובות