"תתארו לכם עולם יפה": איש הפרסום חזר נפעם מכנס השלוחים

איתן דובקין 1 Comment on "תתארו לכם עולם יפה": איש הפרסום חזר נפעם מכנס השלוחים

איש הפרסום הבכיר, איתן דובקין, טס לכנס השלוחים שם הרצה בפני שלוחי חב"ד מרחבי העולם וחווה יחד אתם את העצמה הרוחנית המתנקזת למספר ימי "שבת אחים גם יחד"

איתן דובקין צילום: COL
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תתארו לכם עולם יפה. תתארו לכם שיש קבוצה של 4,700 איש, ששמו להם למטרה להפוך את העולם למקום טוב יותר לחיות בו באמצעות חיזוק העם היהודי. יש להם שיטה, דרך וכלי עבודה לעבודתם, שמתבצעת במהלך כל השנה. אין ימי מחלה ואין ימי חופשה. 24/7 הם בתפקיד. הם פרוסים בכל רחבי העולם ב91 מדינות, במנגנון מדויק של ניהול שליטה ובקרה.

כל האנשים הנפלאים הללו מתכנסים פעם בשנה ל-4 ימים, בכנס עצמתי ומרגש, מחליפים חוויות, רגשות ושיטות. מקבלים כח לפעילות ולהתמודדות שמחכה להם במקום השליחות. אין שליח שלא נתקל בקשיים. ואין שליח שלא רואה ניסים.

במהלך סוף השבוע האחרון זכיתי להשתתף בכנס השלוחים העולמי של חב"ד בניו יורק. הוזמנתי לתת הרצאה בנושא מיתוג ופרסום לשלוחים על מנת שיוכלו לקבל עוד כלים לשפר את עבודתם הנפלאה. לכאורה כולם מכירים. יודעים שיש את השליחים. ואולי אפילו התארחו בבית חבד בארץ או מחוצה לה.

גולת הכותרת, ארוחת ערב חגיגית של 6,000 איש!!! כנראה האירוע הגדול בעולם סביב שולחנות ערוכים. בה משתתפים 4,700 השליחים וידידים מכל רחבי העולם. קשה לתאר את החשמל שיש באויר באותה התכנסות. התרגשות. התעלות. רצון שלא ייגמר והתחלת המתנה צרופה ומתוקה לשנה הבאה.

חזונו של הרבי מילובביץ מתקיים בכל פינה בעולם, באמצעות עבודת הקודש של הרב קוטלרסקי, הרמטכ"ל של השלוחים, האבא שלהם 24/7 . גם אם מרחק גיאוגרפי רב מפריד בימי שגרה בינו לבינם. הוא כמו אבא שדואג להם. ואם צריך , מגיע לבקר בכל מקום שיהיו. מה שהופך את ימיו באויר לרבים.

בפתח הדינר הרב קוטלרסקי מונה בגאווה גדולה כמו כרוז רב ניסיון את הארצות בהם יש שליחים. אחרי כל מדינה תשואת כפיים עצומות באויר. ומאחורי כל שם עולם שלם של התמודדות. קשיים ובסיעתא דשמיא הצלחות גדולות ואור שמאיר את העולם.

לתומי חשבתי שהתחיל למנות את המדינות שבהן מוצבים שליחי הרבי, שבטח הוא ימנה רק את המדינות החדשות שהצטרפו השנה. אך לא ולא. כמו אבא שמונה את בניו, עובר הרב קוטלרסקי ומונה כל אתר ואתר בחיבוק ובגאווה גדולה. כמו שרק הוא בקי בהתמודדות ובקשיים של כל מקום.

רק שזוכים להיות חלק מהכינוס העוצמתי מגלים משהו הרבה יותר גדול מסך חלקיו. מדובר במיזם חובק עולם, שרק היום בעידן הכפר הגלובלי הקטן אנחנו מתחילים להבין את עוצמתו.

כיום, שבהודעה אחת השליח מברצלונה עוזר למישהו מבנקוק. או שיהודי שגילה עכשיו שהוא יהודי בכפר נידח בערבות בלרוס מקבל תפילין משליח מאמריקה. הכל זמין. זורם ומקדם את העולם למקום טוב יותר. מקום קרוב יותר לקב"ה. מתחילים להבין על מה דיבר הרבי שלפני עשרות שנים כבר רקם וטווה את מה שאנחנו מתחילים להבין היום.

בביקור שערכתי בחדר התקשורת של מטה הפעילות בבניין המפורסם 770 בהדרכתו של מנדל אייזנבך היקר המכיר ויודע כל פרט. ניצבים מכשירי שידור שנראים בשנת 2017 מוצג ארכיאולוגי. אך שהחדר הוקם ותפקד במלא עצמתו בשנות ה70 והלאה. זו היתה פריצת דרך טכנולוגית להעביר בשידור חי את דברי הרבי לשלוחיו בכל רחבי העולם. זו היתה מציאות חדשה.

שליחי הרבי שם כבר עשות שנים. יום יום. שעה שעה. בעשרות שפות . עוזרים ומסייעים להפוך את העולם שלנו למקום טוב יותר לחיות בו. הם שם עוד מהימים שלהתקשר לארץ היה עולה עשרות שקלים לדקה. וגם אז לא חסכו דבר וחצי דבר להיות שם עבורנו. עבור שרשרת הדורות של העם היהודי. לה העניק הרבי מילובביטש את המתנה שאין לה שיעור, את שליחי חב"ד ברחבי העולם. בואו גם אנחנו נהיה שליחים של הרבי. כל אחד במקומו. להפוך את העולם שלנו למקום טוב יותר. בדיוק כפי ששאלו את הרבי מי נחשב להיות חסיד שלו, ענה בחוכמתו הרבה, כי מי שכל יום הוא איש טוב יותר מאתמול, נקרא חסיד שלי.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ישר כח איתן דובקין היקר.
    היטבת לבטא את רגשותינו על מפעל השליחות העולמי של חבד.
    היטבת עוד יותר בדברי הסיום שלך – שכל אחד מאיתנו יכול להיות שליח. לעשות טוב לעוד יהודי ועוד יהודי.
    לא חייבים בשביל זה לצאת למדינה רחוקה.
    אפשר וצריך לעשות את זה על אחד במקומו ובסביבתו.