דרעי וארדן מנעו כניסת חברי פרלמנט אירופי

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי וארדן מנעו כניסת חברי פרלמנט אירופי

    השרים דרעי וארדן מנעו כניסה לישראל של חברי פרלמנט אירופי וראשי רשויות מצרפת. לא יורשו להיכנס לישראל בשל פעילותם לקידום החרם כנגד ישראל

    דרעי וארדן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי, הודיע כי יאמץ את המלצת השר לנושאים אסטרטגיים ולבט"פ, גלעד ארדן, ויסרב כניסתם של חלק ממשלחת חברי פרלמנט אירופי ראשי ערים מצרפת המתוכננת לבקר בישראל וברשות הפלשתינית.

    המשלחת כוללת 20 משתתפים ובהם חברי פרלמנט צרפתים, חברי פרלמנט אירופאי וראשי ערים בצרפת ואמורה להגיע לביקור בישראל וברשות הפלסתינית בין התאריכים 19-23 בנובמבר. המשלחת הודיעה כי מטרת הביקור הרשמית היא ביקור המחבל מרואן ברגותי בכלא הדרים, במסגרת תמיכתם בברגותי ובאסירים פלסטינים.

    לאחר שבחן את המלצת השר ארדן ואת חומר הרקע בעניינם, הודיע כאמור השר דרעי כי כניסתם לישראל של חברי המשלחת תסורב עם נחיתתם. אי לכך, הוצע כי יעודכנו חברי המשלחת מבעוד מועד בנושא ולא יטוסו כלל.

    שר הפנים, אריה דרעי אמר: "אין זאת הפעם הראשונה שאני מונע כניסתם של פעילי חרמות נגד ישראל אולם הפעם, מדובר במשלחת בכירים אירופאיים המגיעים לפעול נגד ישראל והנושא מקבל נופך אחר. לאחר שבחנתי את הרקע ונסיבות, החלטתי שאין למשלחת זאת מקום בישראל".

    השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן אמר: "במסגרת המדיניות התקיפה שאני מוביל, להיאבק במובילי החרם נגד ישראל, לא נאפשר את כניסתם של אלה הקוראים לפגוע במדינת ישראל באופן אקטיבי ובמיוחד לאור בקשתם לפגוש ולחזק את רב המרצחים ברגותי ובכך לתמוך בטרור. מדובר בפוליטיקאים בכירים אשר תומכים באופן עקבי בחרם על ישראל ואף מקדמים אותו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דרעי שולט ואיננו גלותיים כאחינו ביהדות התורה