המועצה הדתית פתח תקווה אירחה את מזכירי המועצות הדתיות

קלמן טלר No Comments on המועצה הדתית פתח תקווה אירחה את מזכירי המועצות הדתיות

מזכירי המועצות הדתיות התכנסו בפתח תקווה להעמקת הידע בתחום משאבי האנוש

מועצה דתית | אילוסטרציה צילום: אורי ויקיפדיה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת מפגשי הסברה בנושאי העמקת הידע למזכירים במועצות הדתיות בארץ, קיימו השבוע כנס השתלמות ארצית בנושא משאבי אנוש. הכנס התקיים בשיתוף המשרד לשירותי דת – באמצעות גב' דקלה פדידה הממונה על הדרכה במועצות דתיות, ומר עופר אברהם – מנכ"ל המועצה הדתית פ"ת.

ביום העיון הגיעו מעל 70 מזכירים מכל רחבי הארץ שבאו לשמוע להבין ולהשכיל בנושאי כח אדם ושכר העובדים והתמורות השונות והחשובות שחלו במשק בשנה האחרונה, את הכנס כיבדו בנוכחותם יו"ר חבר המועצות הדתיות מר שלמה תנעמי, נציגי המשרד לשירותי דת, סמנכ"לית מוריה פורת – גרזי, משה דגן מנהל אגף משאבי אנוש במועצות הדתיות, ציונה גרידי מרכזת שירותי דת ועמי סנאי מרכז שירותי דת.

את יום העיון פתח מר פלטיאל איזנטל הממונה על המועצה הדתית פ"ת בדברי ברכה, במהלכה פרש את משנתו, שכל עובד או כל אדם שמגיע לעבודה ולא חשוב באיזה מקום חייב לדאוג שסביבת העבודה שלו תהיה נוחה לעצמו ולאחרים והסביר מהו שירות ציבורי אדיב טוב, שתורם למערכת.

את ההרצאה הראשונה פתחה עו"ד עירית ורונין הממונה על תנאי שירות במרכז השלטון המקומי שהסבירה על זכויותיהם של העובדים, במהלך הרצאתה נחשפו הנוכחים לשינויים רבים. לאחר מכן דיברה מוריה פורת על היחס בעבודה לעובדי המועצות הדתיות, צריכים לזכור, שמאחורי כל דבר בסופו של דבר ישנם בני אדם. גב' טיראנה קליגה מנהלת ישום שכר ומשאבי אנוש בחברת אוטומציה, שהסבירה על מבנה תלוש השכר ודרכי החישוב, באופנים השונים, על מיקומי התוספות בתלושי השכר שאינם מקריים, ועל תוספות מיוחדות שיש להם השפעה על השכר.

לסיום שמעו הנוכחים את מר משה דגן מנהל אגף א' משאבי אנוש במועצות הדתיות שדיבר על אופי התנהלות במועצה הדתית. במהלך כל יום העיון גילו הנוכחים תכונה וקשב רב והעלו שאלות חשובות המגלות ללא ספק, עד כמה יש חשיבות להמשך המפגשים וימי העיון הנדרשים למערכת.

משם המשיכו המשתתפים לארוחת צהרים מכובדת. חשוב לציין כי כל הנוכחים הביעו את תודתם וקורת רוחם והנאתם המרובה מאופן האירוח שארגן עופר אברהם מנכ"ל המועצה הדתית פתח תקווה שכבר מזמן הפכה המועצה הדתית פ"ת שם דבר בין כלל המועצות הדתיות בארץ, בפרויקטים וביוזמות הן בשל התנהלותה המנהלית והן בשל התנהלותה הכספית. את יום העיון הנחה בטוב טעם, מר ינון פרסיק סמנכ"ל המועצה הדתית.



0 תגובות