ח"כ מקלב: "לא היו צריכים להדיח את באסל גטאס מהכנסת"

איתי גדסי No Comments on ח"כ מקלב: "לא היו צריכים להדיח את באסל גטאס מהכנסת"

ח"כ אורי מקלב אומר כי לדעתו לא היה צורך להדיח את ח"כ לשעבר באסל גטאס שנכלא | בין חברי הכנסת לשעבר שהוא מתגעגע אליהם יש את יו"ר מרצ לשעבר וגם: "הכנסת טובה מהדימוי הציבורי שלה אבל הביורוקרטיה מסרבלת את העבודה"

ח"כ אורי מקלב צילום: יונתן סינדלר | פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) אומר כי לדעתו ח"כ באסל גטאס לא היה צריך להיות מודח מבהכנסת בשל העברת הסלולארים לאסיר בטחוני בכלא.

בריאיון שערך עמו גדעון אלון ב"ישראל היום", אמר מקלב: "אני חושב שדווקא אילו הוא היה נשאר היו מעצימים את הביקורת עליו וכולם יכלו לומר לח"כים של הרשימה המשותפת: תראו איזה בן אדם מייצג אתכם בכנסת". ח"כ מקלב גם מסתייג מהצעת החוק האוסרת על אנשים שהורשעו בעבירות ביטחוניות לחזור לכנסת, אלא רק לאחר פרק זמן ממושך של 14 שנה. "אני נגד שימוש באמצעים מלאכותיים כדי למנוע מאנשים להיבחר לכנסת" אמר.

מקלב מציין חברי כנסת אליהם מתגעגע ואומר כי לצד ח"כ לשעבר הרב אברהם רביץ ז"ל הוא מתגעגע גם לח"כ לשעבר חיים אורון ממרצ. בין דברי מקלב ניתן ללמוד כי הוא מעריך מאד ח"כ בני בגין מהליכוד עליו הוא אומר כי "נראה שהוא לא מוצא לו מקום בכנסת".

בנוסף, ח"כ מקלב אומר כי הכנסת טובה מהדימוי הציבורי שלה. לצד זאת, הוא מוטרד מהביורוקרטיה במשרדי הממשלה: "הביורוקרטיה מאוד מסרבלת את העבודה. מי ששולט במשרדי הממשלה הם היועצים המשפטיים והפקידות וזה מכביד מאוד על התפקוד והיכולת לייעל את המערכות ואת השירות לציבור" אומר.



0 תגובות