נהג על 165 קמ"ש במקום 80

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נהג על 165 קמ"ש במקום 80

    627 דוחות תנועה נרשמו במהלך סוף השבוע האחרון בכבישים

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי התנועה ובשילוב כוחות נוספים, בדגש על ציר 60, וצירים נוספים באיזור, במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו 627 דוחות תנועה.

    עיקר האכיפה התמקדה בתפיסת נהגים הנוהגים בכביש באופן המסכן את ציבור משתמשי הדרך, בריונות וסיכון חיים. 23 רישיונות נהיגה נפסלו, 17 כלי רכב לקויים הושבתו, 12 כלי רכב הורדו לפירוק וניתנו 56 דוחות בגין שימוש בפלאפון.

    בפעילות אכיפה בכביש 60, סמוך לעופרה נתפס במכמונת מהירות "דבורה", רכב שנסע במהירות 165 קמ"ש, בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש (פי 2 מהמותר), רישיונו של הנהג נפסל ל-30 יום.

    במשטרה אומרים היום: "בריונות הנהגים בכביש גורמת לא אחת לסיכון חיי אדם ותאונות דרכים, על כן משטרת ישראל בשיתוף גורמים נוספים תמשיך בפעילות אכיפת תנועה כנגד עבירות הגורמות לתאונות ואלו המשפיעות על חומרתן במטרה לבצע אכיפה ממוקדת ומניעה מרבית לתאונות הדרכים. המשטרה תמשיך לפעול לשינוי תרבות הנהיגה, תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      165 קמ"ש זה לא מסוכן, גם 300 קמ"ש לא מסוכן – הכל תלוי בנסיבות. אני בטוח שכאשר "תפסו" אותו הנסיבות לא כללו שום סכנה לאף אחד, מלבד לפנסיה ולמשכורת ולתקציבים השמנים של המשטרע.