גלריה: הקבלת פני רבו בבני ברק

    קלמן טלר No Comments on גלריה: הקבלת פני רבו בבני ברק

    מרנן ורבנן בהקבלת פני רבו שע"י "יורה דעה" בנשיאות הגאון הגדול רבי שלמה מחפוד שליט"א

    הגר"ש מחפוד נושא דברים צילום: יעקב כהן
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המונים השתתפו במוצאי יום טוב ראשון בשמחת בית השואבה המרכזית הנערכת ע"י "יורה דעה" בנשיאות הגאב"ד הגר"ש מחפוד רב שכונות דרום העיר בני ברק,

    כיבדו בנוכחותם גדולי תורה, ראשי ישיבות וכוללים ויושבי על מדין ובראשם חבר מועצת חכמי התורה מרנן ורבנן הגר"ש בעדני והראשון לציון הגר"י יוסף.

    כמו כן, השתתפו אישי ציבור שר הפנים הפריפריה הנגב והגליל, אריה דרעי וסגנו משולם נהרי, סגן ראש העיר בני ברק, אליהו דדון.

    הגר"ש בעדני דן בטעמי המצוות בחג הסוכות, הגר"א עפג'ין, ראש מוסדות בית הלוי, הרחיב בדבריו בשבח השמחה בחג המשפיעה על כל השנה.

    את המשא המרכזי נשא הגר"ש מחפוד במדרשים על הסמליות של ארבעת המינים ואחריותם הכבדה של מורי ההוראות בישראל לשאת את נטל העם שבשדות ומאידך את חובתו של הציבור הכללי להתבטל בפני מעתיקי השמועה.

    השר אריה דרעי אמר בדבריו כי הגר"ש מחפוד כבר אינו רב המשתייך רק לעדה התימנית אלא השפעתו פרושה על קהילות רבות מעדות שונות ברחבי העולם היהודי.

    את המעמד חתם מרן הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, בדברי חיזוק בשבח עמל התורה במועדים כשהוא מביא עובדות מאביו מרן זצוק"ל בימי חורפו בירושלים, כאשר את ימי חול המועד היה מקדיש ללימוד רצוף מבוקר עד ערב בביהכ"נ צופיוף בשכונת הבוכרים, כשהוא מסיים בברכות חמות לגר"ש מחפוד שימשיך להגדיל תורה ולהאדירה.



    0 תגובות